Toon posts:

mail relay

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds kort ben ik geen student meer! helaas betekent dit dus ook dat ik niet meer van hun emailfaciliteiten gebruik kan maken.

probleem: omdat ik op mijn studentenkamer via een universiteitsnetwerk ben verbonden kan ik geen mails versturen via andere smtp servers (en alles via webmail vind ik nogal irritant).

vraag: heeft iemand een handige, voor de hand liggende, oplossing zonder dat ik zelf een mailserver moet gaan bouwen met problemen als mijn dynamische IP-adres, mail relaying van spam senders, inbraakgevoeligheid, etc.??

groeten vette henk (mijn studenten bijnaam blijf ik houden!) ;)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je moet gewoon hun smtp server gebruiken! :)

Die stel je dus in bij je eigen (nieuwe) account-gegevens

[ Voor 28% gewijzigd door BtM909 op 11-11-2003 15:39 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

als je het heel erg eenvoudig wilt houden kan je een account bij xs4all nemen en via ssh met putty mai lezen en schrijven (alleen in text modus).

Anders zou ik gewoon een eigen provider nemen ??? Ik kan niet zien waarom dat geen optie zou zijn.....

Btw aan elkaar groeten doen we hier niet; het is weliswaar goed bedoeld, maar het vervuilt een topic ;-)

Verwijderd

Topicstarter
hun smtp gebruiken is geen optie omdat ik als ex-student niet meer op hun exchange server kan inloggen

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 09:08
Eigen SMTP-server installeren? :?

Verwijderd

Hotmail via Outlook Express?

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
@Jurri@n... alsof dat wordt toegelaten :Z

Zou je niet het wachtwoord van een medestudent kunnen gebruiken ?

[ Voor 8% gewijzigd door avon op 11-11-2003 16:20 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Pagina: 1