Ik ben bezig een applicatie te maken waar nu ook een DataGrid is zit. Daarmee moet ook een record te verwijderen zijn. Echter, als ik op verwijderen klik, moet er een confirmation weergegeven worden en heb ik dus meer nodig dan alleen het ID.
Dit is de manier waarop ik het nu doe, in de DeleteCommand event handler:
Ik heb ook een TemplateColumn waar dit regeltje in staat, maar dan met Container als parameter ipv e.Item, dus ik zie niet waarom dit fout zou zijn. Ook DataGrid.Items[e.Item.ItemIndex] ipv e.Item invullen helpt niet. Help?
btw, EnableViewState staat aan, en via het Immediate window kan ik zien dat er wel degelijk item in de DataGrid zitten...
Dit is de manier waarop ik het nu doe, in de DeleteCommand event handler:
C#:
Volgens mij zou dit de waarde moeten opvragen van de SerialNumber kolom van het record waarnaast je op "verwijderen" klikt. Echter, na deze regel is SerialNumber dus null, terwijl er toch echt een string in zit.1
| string SerialNumber=(string) DataBinder.Eval(e.Item, "DataItem.SerialNumber"); |
Ik heb ook een TemplateColumn waar dit regeltje in staat, maar dan met Container als parameter ipv e.Item, dus ik zie niet waarom dit fout zou zijn. Ook DataGrid.Items[e.Item.ItemIndex] ipv e.Item invullen helpt niet. Help?
btw, EnableViewState staat aan, en via het Immediate window kan ik zien dat er wel degelijk item in de DataGrid zitten...
[ Voor 11% gewijzigd door _Thanatos_ op 11-11-2003 15:34 ]
日本!🎌