Heb freelancer weer uit de kast gehaalt om te spelen. Nu vrijwel in het begin moet je achter die "ascroft" aan. Deze gepakt. Nu staat er in de mission log dat "Juni" mij zal roepen als ze me weer nodig heeft. De eerste keer dat ik dit speelde ging dat vrij snel. Maar ik wacht onderhand al 6 uur (speel tijd). Weet iemand misschien wat hier aan de hand is. Moet ik nog iets doen ofzo? Staat voor de rest niets bij de mission info dat ik nog iets moet doen.
Tis ff geleden maar ik geloof dat je richting California moest vliegen, en dan kwam je haar daar halverwege tegen.bouwploeg schreef op 11 november 2003 @ 14:52:
Heb freelancer weer uit de kast gehaalt om te spelen. Nu vrijwel in het begin moet je achter die "ascroft" aan. Deze gepakt. Nu staat er in de mission log dat "Juni" mij zal roepen als ze me weer nodig heeft. De eerste keer dat ik dit speelde ging dat vrij snel. Maar ik wacht onderhand al 6 uur (speel tijd). Weet iemand misschien wat hier aan de hand is. Moet ik nog iets doen ofzo? Staat voor de rest niets bij de mission info dat ik nog iets moet doen.
Kan ook New York zijn geweest.....
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
nou helaas niks, heb de 4 systemen helemaal uit geplaatst, trade-lane op en neer en er gebeurt helegaar niks. Iemand nog een idee'tje???
kijk eens bij je credits? volgens mij was het zo dat je steeds een bepaald aantal credits moest halen voordat je gecontact werdt voor je volgende missie
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Het zou best wel eens een bug kunnen zijn. Aangezien je nog aan het begin zit, zou ik opnieuw beginnen en kijken of je dit probleem weer tegenkomt. Heb je trouwens wel de laatste patch geinstalleerd?
[quote]-=BoKKiE=- schreef op 11 november 2003 @ 17:26:
kijk eens bij je credits? volgens mij was het zo dat je steeds een bepaald aantal credits moest halen voordat je gecontact werdt voor je volgende missie[/quote
ik meen mij ook te herinneren dat je telkens een aantal credits moest halen voordat je gecontact werd voor de volgende missies.
pirates afknallen of traden dus.
kijk eens bij je credits? volgens mij was het zo dat je steeds een bepaald aantal credits moest halen voordat je gecontact werdt voor je volgende missie[/quote
ik meen mij ook te herinneren dat je telkens een aantal credits moest halen voordat je gecontact werd voor de volgende missies.
pirates afknallen of traden dus.
Gewoon beetje missies volbrengen en geld verdienen (Freelancen dus). Komt allemaal vanzelf.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
na nu al 8 uur lopen knallen, nog steeds niets verder. Toch erg vaag aangezien het de eerste keer wel goed ging
Ja, knallen is leuk en aardig, maar er moet MONEY in de pocket! Ga dus naar een ruimtestation en kijk op het jobroster of ga wat lullen in de bar. Ga traden, ga enemys slopen en verkoop de guns... Alles wat maar DOEKOE maakt.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Pagina: 1