[perl] bestand niet kunnen openen ??

Pagina: 1
Acties:

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Volgens mij hoort deze draad hier thuis.....

Ik ben even aan het zoeken geweest hier over wat perl nu inhoud, het lijkt me allemaal best wel leuk om eens nader te bekijken maar nu zit ik met een probleem. Ik heb met het zoeken hier, waar ik overigens niet echt heel veel info over perl vond, een progje gevonden om perl goed mee aan te kunnen passen (DzSoft PerlEditor). Ik ben dus maar eens begonnen met wat kleine dingetjes en ook met wat kleine bestanden aan te passen om te kijken hoe het werkt.

Nu kom ik bij het openen van een aantal bestanden bij een probleem uit waar ik niet weet wat ik er mee moet. Zodra ik de bestanden open krig ik geen bron maar het volgende te zien:

ELF

Hoe kan dit ? Ziin de bestanden gecodeerd of iets dergelijks ?? Ik hoop dat jullie me wat informatie kunnen verschaffen.

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dat lijkt op een een elf bestand. Dat is het executable formaat dat o.a. door Linux wordt gebruikt. Aangezien dit geen text bestand is heeft openen ook niet zovele nut ;) (Je opent nu dus een exe in een text editor).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Creepy schreef op 11 november 2003 @ 15:10:
Dat lijkt op een een elf bestand. Dat is het executable formaat dat o.a. door Linux wordt gebruikt. Aangezien dit geen text bestand is heeft openen ook niet zovele nut ;) (Je opent nu dus een exe in een text editor).
Kan ik het wel importeren ergens toevallig ??

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)