Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Verwijderd
het lijkt mij onmogelijk. je hebt een 56k modem en boven die snelheid komt hij niet het moet wel breedband internet zijn of een 5dubbele isdn verbinding, maar mij lijkt het zeer onwaarschijnlijk
Superweb heeft weer wat nieuws om onwetende klanten te krijgen hoor
Anyways, hier staat er meer over:
http://www.superweb.nl/snel/Hoe-werkt-het.html
Het gaat dus om compressie, caching, en contentfiltering. De laatste twee kan je met iedere lijn doen, caching zit sowieso al standaard in je browsertje, daar heb je echt Superweb niet voor nodig. Alleen het eerste punt, compressie, zou verschil kunnen maken wanneer ze daar iets leuks voor hebben bedacht. Al zal die compressie dan natuurlijk niet of nauwelijks het downloaden van plaatjes en reeds compressed data versnellen. Alléén de HTML van websites en mails kunnen dus wat sneller binnenkomen; verwacht niet dat de JPEG'jes, PNG'tjes en zipjes sneller binnen komen.
Al met al dus weer een onzinproduct van Superweb
Het gaat dus om compressie, caching, en contentfiltering. De laatste twee kan je met iedere lijn doen, caching zit sowieso al standaard in je browsertje, daar heb je echt Superweb niet voor nodig. Alleen het eerste punt, compressie, zou verschil kunnen maken wanneer ze daar iets leuks voor hebben bedacht. Al zal die compressie dan natuurlijk niet of nauwelijks het downloaden van plaatjes en reeds compressed data versnellen. Alléén de HTML van websites en mails kunnen dus wat sneller binnenkomen; verwacht niet dat de JPEG'jes, PNG'tjes en zipjes sneller binnen komen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Laat me raden: een leuke cdrom met software die je Internet Explorer cache instellingen aanpast naar bijv. 100 MB.
Tja, kun je beter http://once.csp.it/english/index.php gaan gebruiken! Geen telefoonlijn nodig, alleen een schotelantenne en DVB kaart voor in je pc.
Tja, kun je beter http://once.csp.it/english/index.php gaan gebruiken! Geen telefoonlijn nodig, alleen een schotelantenne en DVB kaart voor in je pc.
Dich bis echt unne foëzen haas
OK; dus door compressie kun je het sneller binnenhalen maar aangezien zip, mp3 als gecompressed is en dus iedere bit toch over moet blijf je gebonden aan je 56k vanuit je modemintoxicated schreef op 11 november 2003 @ 14:51:
Superweb heeft weer wat nieuws om onwetende klanten te krijgen hoor![]()
Nou; lijkt me dus idd niet écht zinvol....
Overigens ben ik over Superweb in het algemeen wel te spreken. Goedkope tikken, stabiele verbinding en virusvrije mail (of althans, het eea wordt onderschept wat wanadoo gewoon doorlaat)......
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Verwijderd
Superweb is al 10 keer failliet gegaan door het wanbeleid van meneer Eierkamp, die sowieso al tientallen bedrijven om zeep heeft geholpen. En iedere keer wordt ie er beter van. Ik kan sowieso niet aanraden om met Superweb in zee te gaan.
Het is niet mogelijk een 56k modem = onvr 56000/8=7000bits per sec.
Ik denk dat het wel een of andere vorm van copressie is, maar als je echt
25kb/s op een html'tje haalt??? Denk ut niet
Iemand moet het maar eens uitteste, misschien kan je vragen om het 1week
gratis op proef te nemen
gratis op proef te nemen
Omdat computers binair rekenen is alles een veelvoud van 2. Zodoende kom je voor een 56K modem niet op 56000 maar op 57600 uit. Deel dat door 8, en je hebt 7200bps.Westereen schreef op 11 november 2003 @ 17:35:
Het is niet mogelijk een 56k modem = onvr 56000/8=7000bits per sec.
gratis op proef te nemen
Ik ben overigens wel benieuwd wat Superweb gedaan heeft dat ze deze snelheden durven te vermelden. Want je mag natuurlijk geen reclame maken met onjuiste specificaties. En als dit echt zo wereldschokkend is; waarom hebben alle andere inbelproviders het dan nog niet toegepast? Ik geloof er dus niet zo in
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Pagina: 1