[2K] Geeft geen venster in Windows verkenner*

Pagina: 1
Acties:

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 10:39
Hallo,

Ik heb een probleempje op onze server (hp proliant 2.4 geinstalleerd met Windows 2000 server)
Als ik Windows verkenner open zie ik in het rechtervenster hetzelfde venster dan als ik op deze computer dubbelklik op het bureablad en het linkervenster waar dus alle dingen moeten staan zoals deze computer, a,c enz is gewoon een grijs vlak.

Hoe kan ik dit weer goed krijgen zodat ik een normale windows verkenner heb?

Alvast bedankt!

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Misschien dat je een sreenshot kan posten van je exacte probleem, of ziet het er toevallig uit zoals in dit topic: Rare verschijnselen Windows 2000 Server

Update je topicstart ook eventjes met wat meer info - wat heb je zelf al geprobeerd en gevonden? Wat is er veranderd waardoor dit probleem zich opeens voordeed?

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 10:39
In het begin was het goed maar na de installatie van office 2000 op de server is het zo. Office verwijderen helpt ook niet, een screenshot komt nog wel, moet ik die even eerst op het internet zetten natuurlijk

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41

breinonline

Are you afraid to be known?

Druk maar eens op windowstoets+E en dan heb je je balk met stations/mappen aan de linkerkant weer terug. Als je dat via een snelkoppeling oid wilt, dan moet je ipv alleen naar explorer.exe naar explorer.exe /e linken.

Dit zou moeten werken, zoniet is er iets raars aan de hand, je zegt ook dat het linkervlak grijs is, dat ben ikn og niet tegengekomen...

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini