[Teipvaud] Beveiliging Ngage

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Op de frontpage staat "Beveiling"ipv Beveiliging""

Lijkt me sterk dat je een veil kunt kraken :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zo beter?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Kan in reviews: Bespreking Fedora Core 1 in de alinea boven de plaatjes ook de "e" verwijderd worden?
Hierna worden automatische de benodigde drivers geïnstalleerd en is de printer klaar voor gebruik.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Gefikst. Tnx.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Thnx.

nieuws: De oorverdovende stilte van pc's:
Toen de pc meer en meer mainstream begon te worden, ging de geluidsproductie flink omlaag en dit bleeft jarenlang zo.

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 11-11-2003 16:12 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Fixed, tnx :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

In nieuws: Philips demonstreert als eerste 16x DVD+R schrijfsnelheid zie ik een aantal stijlfout IMO:
Philips heeft een persbericht de deur uit gedaan waarin het bedrijf bericht als eerste een experimentele opstelling gebouwd te hebben waarmee DVD+R-schijfjes met 16x beschreven kunnen worden. Hiermee kan een volledige DVD+R in minder dan zes minuten vol geschreven worden. Volgens Philips is deze snelheid het maximaal haalbare dat mogelijk is met DVD-schijfjes. Op deze snelheid draaien de schijfjes namelijk 180 maal per seconde rond wat overeenkomt met een snelheid van meer dan 200 kilometer per uur. Hogere rotatiesnelheden zijn niet veilig en derhalve is 16x ongeveer de maximaal haalbare snelheid.
Er zijn nog meer dubbele meldingen te zien. Ik zou de tekst als volgt schrijven:
Philips heeft een persbericht de deur uit gedaan waarin het bedrijf meldt als eerste een experimentele opstelling gebouwd te hebben waarmee DVD+R-schijfjes met 16x beschreven kunnen worden. Hiermee kan een volledige DVD+R in minder dan zes minuten worden gebrand. Volgens Philips is deze snelheid tevens het maximaal haalbare. Op deze snelheid draaien de schijfjes namelijk 180 maal per seconde rond wat overeenkomt met een snelheid van meer dan 200 kilometer per uur. Hogere rotatiesnelheden zijn daarom niet veilig.
Verzoek tot topictitel wijziging in:
[FP] Algemene meldtopic nieuwsposts

[ Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 12-11-2003 14:59 ]

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

ach, dan meld ik er ook nog één:
http://www.tweakers.net/nieuws/dag/1068505200
het feit dat de regisseur niet meteen het einresultaat van de opname kan aanschouwen
+d :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nu is het eindresultaat. Ik ga niet beginnen aan andere formuleringen die hetzelfde zeggen, dan kun je in iedere posts wel 20 dingen aanwijzen die anders kunnen, maar dan kom je er na uren discussieren toch achter dat het iets persoonlijks is.

• T.T.

T.T.

Sowieso

Wouter Tinus schreef op 12 november 2003 @ 15:18:
Nu is het eindresultaat. Ik ga niet beginnen aan andere formuleringen die hetzelfde zeggen, dan kun je in iedere posts wel 20 dingen aanwijzen die anders kunnen, maar dan kom je er na uren discussieren toch achter dat het iets persoonlijks is.
was ook niet de bedoeling, ik wilde het alleen makkelijker maken om het woord terug te vinden in de zin

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat snap ik, ik doelde meer op de suggesties van PcDealer.

Verwijderd

nieuws: UPC vindt aanleggen nieuw glasvezelnet overbodig
Deze stellingname van het bedrijf is te lezen in een document wat aan de gemeente Amsterdam is aangeboden
De gemeente Amsterdam is bezig met een project wat tot doel heeft snel internet in de stad te realiseren.
'Wat' moet in beide gevallen vervangen worden door 'dat', een aanwijzend voornaamwoord.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
You're right :), aangepast.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wouter Tinus schreef op 12 november 2003 @ 15:18:
Wouter Tinus schreef op 12 november 2003 @ 15:57:
Dat snap ik, ik doelde meer op de suggesties van PcDealer.
Dan weet ik dat ook weer. Vind het toch jammer dat mijn suggesties in de wind worden geslagen terwijl die tekst geen moment soepel loopt en van alles dubbel wordt vermeld. Valt me van Hielko tegen en van jou ook.

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 13-11-2003 19:53 ]

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

PcDealer schreef op 13 november 2003 @ 19:50:
Dan weet ik dat ook weer. Vind het toch jammer dat mijn suggesties in de wind worden geslagen terwijl die tekst geen moment soepel loopt en van alles dubbel wordt vermeld. Valt me van Hielko tegen en van jou ook.
Dat kan wel zo zijn, maar stijl lijkt me iets dat per definitie niet ter discussie moet staan. Een redacteur kan een nieuwsposter eens wijzen op de niet volledig correcte toon van een nieuwsitem, of op een bepaald vocabulaire dat niet in overeenstemming is met de gewoonte op Tweakers.net.

Het lijkt mij echter een kwalijke zaak als zinsbouw of opbouw van de tekst ter discussie kan staan in een forum als FA. Het is uitermate prettig om juist hier gewezen te worden op typo's, hoewel ICQ bijvoorbeeld nog meer gewenst is. Daar moet het wat mij betreft ook bij blijven.

Maar spelling is een relatief eenvoudige zaak: het is goed of fout. Er is in het gros van de gevallen maar één juiste wijze van spelling. Stijl daarentegen blijft toch een kwestie van persoonlijke voorkeur, taalgevoel, referentiekader, opleidingsniveau etcetera. Hoezeer docenten Nederlands ons ook anders willen doen geloven, de correctheid van stijl blijft toch iets subjectiefs naar mijn idee.

Het gaat uiteindelijk toch meer om mooi/niet mooi en minder om goed/fout. Omdat ieder daar zo verschillend over kan denken ben ik het met * Wouter Tinus eens dat een discussie daarover heilloos en eindeloos zal zijn. :)
Laten we ons daarom maar beperken tot spelfouten, daar is iedereen meer bij gebaat denk ik. ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• T.T.

T.T.

Sowieso

Ik heb gabi al een paar uur geleden gemaild, maar het staat er nog steeds. Daarom even:
IBM geeft meer informatie over prestaties Blue Gene

afstevenen naar -> afstevenen op

[ Voor 4% gewijzigd door T.T. op 15-11-2003 19:23 ]

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

T.T. schreef op 15 november 2003 @ 19:22:
Ik heb gabi al een paar uur geleden gemaild, maar het staat er nog steeds. Daarom even:
IBM geeft meer informatie over prestaties Blue Gene

afstevenen naar -> afstevenen op
Fixed en bedankt voor 't melden. ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Superdeboer schreef op 13 november 2003 @ 23:50:
[...]
Stijl daarentegen blijft toch een kwestie van persoonlijke voorkeur, taalgevoel, referentiekader, opleidingsniveau etcetera. Hoezeer docenten Nederlands ons ook anders willen doen geloven, de correctheid van stijl blijft toch iets subjectiefs naar mijn idee.

Het gaat uiteindelijk toch meer om mooi/niet mooi en minder om goed/fout. Omdat ieder daar zo verschillend over kan denken ben ik het met * Wouter Tinus eens dat een discussie daarover heilloos en eindeloos zal zijn. :)
Ik ben bang dat jullie slechts de discussie willen vermijden zonder inhoudelijk naar mijn argumenten te kijken. Dat valt me tegen omdat ik dat niet van Tweakers.net gewend ben.

Ik wil nogmaals aangeven dat wanneer in drie zinnen twee keer hetzelfde wordt beschreven het wel degelijk een punt is waar men naar kan kijken. Ik heb daartoe een nieuwe tekst aangedragen. Dit kan men tevens als vergelijkingsmateriaal oppakken om zo het verschil in schrijfstijl duidelijk te maken. Inderdaad, mijn leraar Nederlands van het Van Maerlantlyceum had mij hiervoor onmiddelijk op gewezen als ik hetzelfde zou doen.

Ik wil verder vermelden dat ik de teksten van Hielko verder absoluut klasse vind, maar in dit geval het nodig acht hier melding van te maken. Ik mag bij onderbouwde meldingen er toch vanuit gaan dat ik wordt serieus genomen?

Ben trouwens benieuwd wat Hielko hier zelf van vind omdat anderen voor hem antwoorden/verdedigen, zo lijkt het.

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 16-11-2003 13:21 ]

Pagina: 1