Toon posts:

Probleem met club3d radeon 9700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, sinds gisteren heb ik problemen met het goed draaien van spellen. Na een stroomstoring (3x achterelkaar) deed mijn computer vreemd, call of duty moet ik helemaal op zijn laagst zetten om een redelijke framerate te halen, waar ik daarvoor gewoon alles high kon zetten. C&C generals zero hour stottert ook als de pest en alle ondergronden zijn zwart of flikkert. lord of the rings 3 draait nog gewoon goed, maar 3dmark03 geeft bij de eerste test al aan dat hij out of memory is, need for speed underground draait wel gewoon goed. Alle spellen zijn opnieuw geinstalleerd om dat uit te sluiten

Ik heb alle drivers eraf gehaald en catalyst 3.7/3.8 en 3.9 geprobeerd wat niets uitmaakt. Ik krijg geen artifacts alles draait opzich maar waarom het ene spel nog wel gewoon goed werkt en het andere niet?

Systeem info:
p4 2600
1024mb ddr333
club3d radeon 9700 (non oc)
sb audigy

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 20:39
Ik denk dat je BIOS een probleempje hebt. Kijk eens of er wat veranderd is, of installeer de laatste BIOS update, zonodig opnieuw.

Verwijderd

Topicstarter
ehmm ok maar waar haal ik een bios update vandaan? voor mijn Club3d radeon 9700 (non pro) ik heb al gezocht, maar waarom zou hij nou ineens mijn bios verkloten? ik heb er helemaal niets mee gedaan :S

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 20:39
Heh, ik bedoel je systeemBIOS. Niet die van de Radeon :P

En volgens mijn bronnen (Google :)) zijn er geen officiele updates van ATI voor de 9700 beschikbaar...