Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb een sitecom BLuetooth Dongle (CN-500) die ik altijd gebruikt heb in combinatie met mijn T610.

Nu gebruik ik dat niet elke dag, maar nu is het wel nodig (moet de T610 terug naar fabrieksinstellingen zetten en wil toch foto's etc. bewaren maar da's weer een ander probleem :( )

Echter wanneer ik wil zoeken naar mijn gsm via 'My Bluetooth Places' en daar kies voor de optie 'view devices in range' (of via bluetooth->search for devices) dan krijg ik de melding 'No local Bluetooth device was detected'.

Bluetooth op mijn T610 staat aan, en als ik via mijn T610 ga zoeken dan vindt die wel mijn pc. Ik kan hem alleen niet toevoegen (verbinding mislukt).

Bij Draadloze verbinding in het configuratiescherm staat onder de tab 'Bluetooth' apparaten en modems wel mijn T610 (laatst gezien dd van vandaag).
Onder de tab 'hardware' staat:
Microsoft enumerator for bluetooth (werkt correct)
Cambridge Silicon Radio Ltd. Bluetooth adapter (dit is de sitecom dongle iig en werkt correct)

Bij configuratiescherm>Bluetooth Configuration staat onder de tab 'Hardware':
Eigenlijk helemaal niks. Een hoop 'na’ (not available :P ) in ieder geval.

Bij apparaatbeheer staan onder Bleutooth-radio's weer:
Microsoft enumerator for bluetooth
Cambridge Silicon Radio Ltd. Bluetooth adapter

Waarom krijg ik bluetooth nu niet meer aan de praat?
Sitecom driver versie 1.2.2.9 gebruik ik nu. (Versie 1.3.2.7 gaf nog meer fouten)
Windows XP

Wie kan me hierbij helpen?
Alvast bedankt

ps: dit hoort toch onder I&T thuis niet?

Verwijderd

Hoi, weet niet hoe je probleem op te lossen. Maar..
Ik heb dezelfde dongel van sitecom.

Ik sleep hem overal mee naartoe en heb dus verschillende werkstations waar ik hem perfect gebruik.
Ik gebruik zelf de 1.3.xxx serie drivers.

Misschien moet je even in je register alle instellingen van sitecom bluetooth wissen.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wil ik best proberen maar ben niet zo thuis in het register...
waar moet ik dan allemaal naar zoeken?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:18
Dat is maf, volgens mij hoor je helemaal geen microsoft enumerator te hebben. Die krijg je alleen maar bij een Microsoft dongle...

Maar misschien heb je toevallig deze update geinstalleerd:

Q323183

Die eerst deinstalleren en dan de drivers opnieuw installeren... succes

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Op de site van Sitecom staat de oplossing!