ben er erg tevreden over. kost fl 420-480
Audi: Vorsprung durch Technik
Succes, en geniet van je Plextor
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Nu moet je wel 150 piek hebben natuurlijk om dat moooooie fikkertje in je pc te mogen zetten
Ga anders naar je oma en zeg: Voor 150 piek brand ik een mooi klasiek cd'tje voor U! Mag zelf uitzoeken welke u wilt hebben!
Werkt lekker met Clonecd en Nero
XBL: theArthurrrr
Geen fouten meer met branden :D:), WHOOPIEOp woensdag 06 december 2000 22:34 schreef subcire het volgende:
en die zitten er op vanaf de 12/10/32?
en wat zijn precies de voordelen van burnproof?
Ik ging ook voor SCSI (was een duur grapje), maar bij het horen van het magische woord burnproof, was SCSI verleden tijd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ja, ik heb nu precies 4 cd's verfiktOp woensdag 06 december 2000 22:23 schreef subcire het volgende:
Plextor 8/4/32 ziet er inderdaad goed uit. En toch een stuk goedkoper dan de 12/10/32. Iemand ervaring met de 8/4/32 qua foutmeldingen etc. ?
Bij normaal gebruik perfect
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Ga voor zekerheid, koop Plex.
Goede Support, goede kwaliteit, goede en snelle DAE, en het doet het over een jaar gegarandeerd nog, wat bij Lite_on maar af te wachten is....
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
>:)wat dacht je van Half-life spelen tijdens het branden van cd'sOp woensdag 06 december 2000 22:34 schreef subcire het volgende:
en die zitten er op vanaf de 12/10/32?
en wat zijn precies de voordelen van burnproof?
Verwijderd
Wie heeft een plextor, en wil die benchmarken? Dan doe ik dat ook met m'n lite-on. Iemand goed prog daarvoor?
Qua performance voor branden zit je gelijk, de kwaliteit van DAE is bewezen het beste en snelste bij Plex. Support is goed, uitval is laag.
Voor die 150,- piek extra, koop je dus in principe zekerheid.
Gezien het feit dat de loopwerken van de Plexen bij Sanyo vandaan komen, en ook de Burnproof dus, denk ik dat die Lite-On ook een Sanyo loopwerk heeft. (I.v.m. ook Burnproof, is patentnaam)
Of de kwaliteit van de elektronica die er bij de Lite-On in zit gelijk is, is natuurlijk de vraag.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
wijs eerst maar is aan waar je je firmware vandaan toverd ok daarna benchen we.......*DOp donderdag 07 december 2000 13:00 schreef bloasfist het volgende:
Ik ben btw wel benieuwd naar een benchmark plextor vs lite-on.
Wie heeft een plextor, en wil die benchmarken? Dan doe ik dat ook met m'n lite-on. Iemand goed prog daarvoor?
http://www.liteonit.com.tw/Etech/Etech.htm
Verwijderd
ook ik weet niet welk proggie ........ken wel cdspeed99 maar daar test je de baksnelheid niet mee:'(Op donderdag 07 december 2000 13:09 schreef bloasfist het volgende:
ik zal eens ff kijken of ik wat kan vinden. Maareh, we kunnen toch sowieso benchen.
Verwijderd
ja maar van de plex zijn er al wel firmware updates .......ach wat maakt mijn het ook eigenlijk uit als je maar tevreden bent zelf.. en sommige mensen willen schijnbaar niet het beste.B-)Op donderdag 07 december 2000 13:13 schreef bloasfist het volgende:
hahaaaaaaaaaaaaa. Ik heb firmware update gevonden (voor de 8*4*32). Dus nog niet voor de 12*10*32, maar die is ook nog behoorlijk nieuw.
http://www.liteonit.com.tw/Etech/Etech.htm
KUT KUT KUT, dat doe ik al.
Verwijderd
hehehehe:Y)Op donderdag 07 december 2000 13:17 schreef bloasfist het volgende:
haha. Ik zal er maar niet op reageren.
KUT KUT KUT, dat doe ik al.
Verwijderd
beter?Op donderdag 07 december 2000 13:26 schreef bloasfist het volgende:
Heb je btw net dat icoon gemaakt? Ik kan me niet herinneren dat ie er net ook al was. Irritant, dat jouw berichten breder zijn namelijk.
Verwijderd
Verwijderd
Ik zie op de site van deze lite-on nergens de term "Burnproof". Ze noemen het daar:Op donderdag 07 december 2000 13:03 schreef GaMeOvEr het volgende:
Gezien het feit dat de loopwerken van de Plexen bij Sanyo vandaan komen, en ook de Burnproof dus, denk ik dat die Lite-On ook een Sanyo loopwerk heeft. (I.v.m. ook Burnproof, is patentnaam)
"Super Link® technology to avoid Buffer UndeR Run error "
Maw, geen sanyo loopwerk.
Enneh, dat icoontje is zo beter ja.