Toon posts:

Virus ja of nee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een aantal maanden voortdurend ongewenst bestanden op mijn netwerk/PC. Dit zijn bestandjen van 104 Kb groot. Het lijkt wel of deze bestanden zichzelf vermeendigvuldigen. Het begint allemaal met het bestand genaamd The ages of empires. Andere bestandsnamen bevatten woorden als Hack, Mafia trainer, Looking, Suck, essays, autoexec, cloned, sex, lovers, movie, sims, winrar, panda en empires. Ik heb nu al een paar keer alles handmatig verwijderd. Wie herkent dit en nog belangrijker hoe kan ik dit voorkomen en definitief verwijderen. Bij voorbaat dank!

Verwijderd

Ja :)

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

begin eerst eens met je virusscanner te updaten en een volledige systeemscan te draaien, je begrijpt natuurlijk zelf ook wel dat dit er niet vanzelf op komt....

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 22:20

SkyStreaker

Move on up!

Bij grisoft.com kan je een GRATIS virusscanner downloaden. Gewoon even registreren, code ontvangen in je email, klaar. En hij doet het prima!

http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php

[ Voor 15% gewijzigd door SkyStreaker op 11-11-2003 12:32 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Aan dat gedrag had je zelf toch wel kunnen zien dat het om een virus gaat.

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Bingo! Lijkt me een W32.LovGate.G@mm virus. Kijk even bij Virusalert.nl over wat het is en hoe je het weer wegkrijgt.

Succes!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 10:01

neanderthaler

Are friends electric?

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 10:01

neanderthaler

Are friends electric?

Download tool stinger.exe van Macafee eens en laat 'm z'n werk doen.

http://vil.nai.com/vil/stinger/

Misschien wel eerst even belangrijke bestande backuppen?
Pagina: 1