[ASP.NET] Onderstrepen letter van button voor accesskey

Pagina: 1
Acties:

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Aan de buttons op mijn ASP.NET-webform zitten accesskey's gekoppeld zodat de gebruiker snelle toegang heeft tot de buttons. Nu moet ik alleen wel een manier vinden om de gebruiker kenbaar te maken welke letter hij voor de betreffende toets moet gebruiken.

Normaalgesproken gaat dit d.m.v. onderstrepen van de betreffende letter. Ik dacht dat het dus op dezelfde manier zou gaan met een button:

Visual Basic .NET:
1
Button1.Text = "<u>O</u>pslaan"

Dit werkt echter niet. Is er een manier om een letter te onderstrepen?

• _js_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-01 07:19
In VB gebruik je normaal gesproken & voor de letter die je wilt onderstrepen, en dit wordt automatisch een sneltoets.

• EmilneM
_js_ schreef op 11 november 2003 @ 12:49:
In VB gebruik je normaal gesproken & voor de letter die je wilt onderstrepen, en dit wordt automatisch een sneltoets.
Dit werkt helaas niet in ASP.NET........

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

crisp

Devver

Pixelated

HTML / CSS bieden hier geen mogelijkheden voor, en ook ken ik geen browser-specifieke extenties waarmee het eventueel wel zou kunnen. Je zou kunnen opteren voor een plaatje in plaats van een button.

Intentionally left blank

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Makkelijkste is denk ik om een Template Column aan te maken, waarin je de HTML niet encoded c.q. juist formatted (1e letter onderstreept)

[ Voor 20% gewijzigd door gorgi_19 op 11-11-2003 14:22 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• EmilneM
gorgi_19 schreef op 11 november 2003 @ 14:22:
Makkelijkste is denk ik om een Template Column aan te maken, waarin je de HTML niet encoded c.q. juist formatted (1e letter onderstreept)
Hoe bedoel je?
Pagina: 1