Toon posts:

[NT4/2K] ntuser.pol.tmp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo
weet iemand wat ik ertegen kan doen, ik krijg tijdens het aanmelden een melding dat het bestand ntuser.pol.tmp niet geladen kan worden. Kan ik dit zelf aanmaken?Want ik kan het nergens in mijn profiel vinden

Verwijderd

je geeft wel erg weinig info:

- OS en patchlevel
- Netwerkomgeving
- Gebruik policy's
- Staat er iets in de event logs

enz

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 13:58
zoek de ntuser.pol en kopieer hem op dezelfde plek als ntuser.pol.tmp :?

Welk OS heb je? Lijkt me NT4

let the past be the past.

• Bountyhunter
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 19:24

Bountyhunter

Marsjager

Welkom @ GoT

eerst wat leesvoer:
Windows Operated Systems Policy
Forumgedrag

Zelf al gezocht?
zoeck

[ Voor 40% gewijzigd door Bountyhunter op 11-11-2003 12:10 ]

Well isn't that cute... BUT IT'S WRONG!!"

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de weinige info
is in een netwerk, het betreffende profiel wordt soms in nt opgestart en soms in 2000, daar ligt het volgens je link ook aan, kan contact met microsoft opnemen, maar weet iemand een directere oplossing?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 12:31:
sorry voor de weinige info
is in een netwerk, het betreffende profiel wordt soms in nt opgestart en soms in 2000, daar ligt het volgens je link ook aan, kan contact met microsoft opnemen, maar weet iemand een directere oplossing?
Niet om het 1 of ander... maar waarom neem je geen contact op met de netwerkbeheerder ????

Tuurlijk kan je contact opnemen met MS; houd je creditcard maar gereed....

Iedere oplossing zal door iemand met verstand van zaken (NOFI) moeten worden toegepast.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil het zelf uitzoeken

Verwijderd

Wat heb je dan tot nu toe zelf uitgezocht (behalve hier halve info te dumpen) ??

En je kan een hoop zelf willen, maar heb je wel Admin rechten ?? Zo niet; dan kan je waarschijnlijk dit probleem ook niet oplossen.

Als je verdere info wilt hebben stel ik voor dat je eerst antwoord geeft op de eerder gestelde vragen hierboven ....

• ACoolDude
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 17:52
lama!

[ Voor 99% gewijzigd door ACoolDude op 11-11-2003 14:16 . Reden: REDUDANT! ]

Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

tomzegers,

Welkom op GoT :)

Op GoT vinden we het belangrijk dat voordat je een topic opent, je zelf het een en ander uitprobeert en zoekt. Geef in je topicstart dan ook eventjes aan wat je zelf allemaal al gezocht en gevonden hebt. Hiermee voorkom je dat mensen oplossingen voordagen die jij misschien al geprobeert of gevonden hebt.

Geef voor de dingen die je geprobeerd hebt dan ook eventjes aan wat er aan de oplossingen niet werkte. Misschien dat dit iemand weer op het juiste spoor zet namelijk - als je bij de ene oplossing bijv. een duidelijke fout krijgt, kan het opeens het grotere probleem duidelijk maken :)

Verder is het belangrijk in je topicstart zoveel mogelijk informatie te verschaffen - denk hierbij aan de juiste foutmelding, en specifieke informatie. Oftewel geeft niet aan dat hij een bepaald bestand niet kan vinden, maar geen de specifieke foutmelding op, en kijk bijvoorbeeld even in je eventlog ofdat daar nog relevante informatie over bij staat.

Veel plezier op GoT
Pagina: 1