Hoe kan ik in flash het beste een mannetje laten lopen? Moet ik dit frame voor frame tekenen of bestaan daar makkelijkere opties voor?
Wat heb je tot nu toe en waar loop je precies tegenaan?Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 11:07:
Hoe kan ik in flash het beste een mannetje laten lopen? Moet ik dit frame voor frame tekenen of bestaan daar makkelijkere opties voor?
Het is extreem belangrijk hoe het mannetje er nu uitziet en hoe je wilt animeren
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
nou het mannetje hoeft niet zo heel ingewikkeld te zijn. hij moet door een landschap kunnen wandelen en kunnen springen. Hij hoeft niet bestuurd te kunnen worden.
Ik ben bezig geweest met een simpel 'hark' poppetje maar moest dus bij elke frame zijn benen opnieuw tekenen. Als ik andere animatie filmpjes zie waar poppetje in lopen kan ik me niet voorstellen dat ze dat ook zo hebben gedaan. Maar ik kan er dus niet echter komen hoe ze dat wel doen.
Ik ben bezig geweest met een simpel 'hark' poppetje maar moest dus bij elke frame zijn benen opnieuw tekenen. Als ik andere animatie filmpjes zie waar poppetje in lopen kan ik me niet voorstellen dat ze dat ook zo hebben gedaan. Maar ik kan er dus niet echter komen hoe ze dat wel doen.
Kijk anders eens hier: http://www.flashfocus.nl/index.asp?TypeId=2&CatId=579
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hoe kan ik een Boeing 747 bouwen?
Je geeft niet echt aan wat je al geprobeerd hebt, en wat je al hebt gevonden. Dit soort animaties doorgaans beeldje voor beeldje, snel afgespeeld dus denk dat je daar niet omheen kunt.
Misschien is een optie een lopende poppetje te maken in een 3d programma, en het daarna bijvoorbeeld te exporteren naar Flash (bijv. dmv. Vecta 3d ofzoiets).
Je geeft niet echt aan wat je al geprobeerd hebt, en wat je al hebt gevonden. Dit soort animaties doorgaans beeldje voor beeldje, snel afgespeeld dus denk dat je daar niet omheen kunt.
Misschien is een optie een lopende poppetje te maken in een 3d programma, en het daarna bijvoorbeeld te exporteren naar Flash (bijv. dmv. Vecta 3d ofzoiets).
ik haaaat 3dwillem169 schreef op 11 november 2003 @ 11:20:
Heb je al wat zelf geprobeerd?willem169 schreef op 11 november 2003 @ 11:20:
Begin hier maar vast : http://members.ozemail.com.au/~austnet/ps1/flightdeck/
hahaha jonge jonge simpele ziel... ik snap best dat je computer raar doet als er een type zoals jij achter zit...disjfa schreef op 11 november 2003 @ 11:27:
[...]
dus je hebt nog niets gedaan, haat allerlij dingen en het werkt niet dus verwacht hier een oplossing![]()
mijn computer werkt nie, wat is er aan de hand ? kan jij me uitleg geven mie?
edit:
lol @ barto018
en er staat nergens dat ik om een oplossing vraag... ik vraag tips oid. En die heb ik al gekregen dus die leuke opmerkingen van je kun je voor je laten.
het is trouwens allerlei (maar dat maakt niks uit)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 11:37 ]
rustig maar hoor?Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 11:35:
[...]
hahaha jonge jonge simpele ziel... ik snap best dat je computer raar doet als er een type zoals jij achter zit...
en er staat nergens dat ik om een oplossing vraag... ik vraag tips oid. En die heb ik al gekregen dus die leuke opmerkingen van je kun je voor je laten.
het is trouwens allerlei (maar dat maakt niks uit)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Mie je begrijpt toch wel dat je hier vraagt om hulp he ?
dat betekend dat als mensen je advies of hulp aanbieden je ze daarom niet de hemel in hoeft te prijzen, maar een iets minder contact gestoorde houding zou leuk zijn.
dat betekend dat als mensen je advies of hulp aanbieden je ze daarom niet de hemel in hoeft te prijzen, maar een iets minder contact gestoorde houding zou leuk zijn.
ik reageer zo omdat sommige mensen gewoon beter niet kunnen reageren als ze toch alleen maar lopen te zeuren... Ik ben dolblij met het antwoord van die andere gast, ik erger me alleen kapot aan irritante reacties van verveelde lui die niks te doen hebben en dan maar onzin gaan posten...
oh ja en nog even over mijn 'contact gestoorde houding'. Ik had juist het gevoel dat ik dan wel thuis hoor op dit forum
hahahahaha (sorry)
oh ja en nog even over mijn 'contact gestoorde houding'. Ik had juist het gevoel dat ik dan wel thuis hoor op dit forum
hahahahaha (sorry)
goh, gezellig hier zeg. Dit gaat nergens meer over zo 
@TS: zoek eens wat voorbeelden, het gebruik van sprites is bijvoorbeeld zeer gangbaar en volgens mij prima geschikt voor jouw doel. Ik denk dat daar vast wel wat over te vinden is
@TS: zoek eens wat voorbeelden, het gebruik van sprites is bijvoorbeeld zeer gangbaar en volgens mij prima geschikt voor jouw doel. Ik denk dat daar vast wel wat over te vinden is
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()