Toon posts:

Ik heb W2k en Sp4 wil niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ok, dit is het probleem : ik heb W2k , ik had sp4 geinstalleert maar wegens problemen met Media player 6.4 ( oftewel mplayer2.exe ) dus heb ik die sp4 geunstalleert ( hij heeft dus sp3 teruggezet ) , vervolgens probeerde ik na restarten het sp4 weer erop te installeren , maar, dit wil niet meer installeren , dus nu staat sp3 in mijn W2k ; hoe komt het dat sp4 niet meer wil installeren?

1) Ik had Windows 2000 sp4 > ik heb sp4 eruit gehaldt UNISTALL , en sp3 gerestoreert > restart van pc " Windows 2000 sp3 " nu heb ik het sp4 geprobeert weer te installeren maar dit ( sp4 ) kan niet meer geinstalleert worden ( het installatie loopt ff en dan stopt en wilt niet verder

Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben

Hoe kan ik dit oplossen zodat ik weer mijn Windows 2000 met sp4 voorzien? ( normaal gesproken het sp4 over sp3 en moet gaan , maar dat gaat dus niet meer )

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
kun je wel een re-install van SP3 doen?

Verwijderd

Topicstarter
teigetjuh schreef op 11 november 2003 @ 10:39:
kun je wel een re-install van SP3 doen?
Dat weet ik niet, ik zat te denken al om te proberen, want mijn W2K lijkt veel gesloopt op die moment, ik zal straks ff proberen en laten weten, want FORMAT en W2K op nieuw pffff moet ik dan weer zo veel prog.. op nieuw installeren ( het is een vlinke karwei )

Verwijderd

Eerst SP2, daarna SP4 moet werken.

EDIT: ik weet alleen niet of je SP2 over SP3 heen kan zetten.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 13:36 ]

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 13:27:
Eerst SP2, daarna SP4 moet werken.
Ehm, hoe wil je SP2 over SP3 heen krijgen?

En waarom zou het dan moeten werken? Het is geen bekend probleem en wordt al helemaal niet opgelost door een ouder SP over een nieuwe SP heen te installeren, mocht dat al mogelijk zijn.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

ik heb zelf ook het probleem gehad, en heb vervolgens met technet CD's eerst SP2 geinstalleerd en daarna SP4, op een andere manier kreeg ik het niet voor elkaar.

oke, succes is niet gegarandeerd maar je kan het proberen...

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 13:38:
ik heb zelf ook het probleem gehad, en heb vervolgens met technet CD's eerst SP2 geinstalleerd en daarna SP4, op een andere manier kreeg ik het niet voor elkaar.

oke, succes is niet gegarandeerd maar je kan het proberen...
Hmm, dan heb ik het verkeerd, ik was van mening dat MS wel zo slim is om het installeren van eerdere SP's niet toe te staan, maar blijkbaar mag dat dus wel?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Geen idee of dat kan, maar als RoyalEagle SP4 kan uninstallen, kan hij dat waarschijnlijk ook met SP3.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 19:13:
Geen idee of dat kan, maar als RoyalEagle SP4 kan uninstallen, kan hij dat waarschijnlijk ook met SP3.
Nee sp3 kan niet unistallen, ( na dat ik sp4 unistall gedaan heb , hij heeft sp3 gerestoreerdt , maar nergens staat in controll panel " sp3" om te kunnen unistallen ) wel heb ik sp3 opnieuw geinstalleert , en daarna geprobeert nog een keer met sp4 , maar NEE hij wilt niet verder , er blijkt alleen nog een W2K op nieuw te installeren met consequenties dat ik alle progs een 4 een weer moet intalleren ( weet jullie hoe veel werk het is , :-(((( maar goed heb al back-ups van mijn Ie favorite, doc, mail enzv. " HET IS NIET LEUKE :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je het servicepack eens uitpakt (dus start -> run -> w2k4sp_en.exe -x -> selecteer een path), en je start vanaf die ge-extracte locatie eens update.exe

Komen er dan bepaalde foutmeldingen? Staat er iets in je eventlog?

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 12 november 2003 @ 11:58:
Als je het servicepack eens uitpakt (dus start -> run -> w2k4sp_en.exe -x -> selecteer een path), en je start vanaf die ge-extracte locatie eens update.exe

Komen er dan bepaalde foutmeldingen? Staat er iets in je eventlog?
Nee hoor , het wilt voor geen meter het maakt niks uit wat ik probeer :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Maar je krijgt dus geen enkele foutmelding en niks in je eventlog?

Als ik nu je probleem omschrijving lees, is het zo dat hte servicepack wel begint met updaten, maar het "blokkeert" na een tijdje en doet dan niks meer. Klopt dit?

Blokkeert het elke keer op dezelfde file?
Pagina: 1