I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Die dingen kun je met de multipleir overklokken.
Ik heb een Pentium 133 gehad die op 200 liep.
SUc6.
Kijk voor de jumerinstellingen in de handleiding van je moederbord.
Ik heb een Pentium 133 gehad die op 200 liep.
SUc6.
Kijk voor de jumerinstellingen in de handleiding van je moederbord.
Bus verhogen of de multiplier verhogen.
Ik had een P133 die liep zowel op 2x83=166 en op 3x66=200 perfect stabiel zonder extra koeling (dus alleen standaard coolermaster actieve koeling)
Ik had een P133 die liep zowel op 2x83=166 en op 3x66=200 perfect stabiel zonder extra koeling (dus alleen standaard coolermaster actieve koeling)
kunnen ze niet hoger dan 200??
Het was een mobile pentium proc. die ik op een gewoon mobo had gezet, die proc. wil nog wel hoger denk ik maar het mobo wil niet hoger. Ofzo. Ik heb alleen die comp. niet meer.
Die van mij had wel degelijk extra koeling nodig, en niet zo'n beetje ook.
Je hebt al dikke mazzel als je de 200 haalt, hoger wil echt niet hoor.
Je hebt al dikke mazzel als je de 200 haalt, hoger wil echt niet hoor.
Maar een heleboel p133 waren dus wel multiplier locked (2x), dus een garantie dat het werkt krijg je niet. 75 MHz FSB is dan het enige zinnige, maar dat wilt ook niet altijd.
volgens mij heb je verschillende p133 ers. die van mij die krijg ik niet hoger als ik de multiplier omhoog gooi dan boot tie op 100 mhz
. maar de mense die em niet hoger dan 166 ofzo krijgen die kunne mischien wat koelprut tusse heatsink en core doen.
bij mij zat er namelijk helemaal niks tussen. gewoon de heatsink op de core geklikt zonder prut. niet echt efficient
bij mij zat er namelijk helemaal niks tussen. gewoon de heatsink op de core geklikt zonder prut. niet echt efficient
Pagina: 1