Toon posts:

[DHTML][JS][PHP] script runt traag

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,
Ik ben bezig een website te maken, ik heb hiervoor een dhtml menu van een site gedownload en deze beetje aangepast naar mijn wensen, wat nou het probleem is, is dat dit menu langzaam werkt op bepaalde pagina's, alleen ik kan maar niet vinden waarom hij dit op sommige pagina's doet. Als je bijvoorbeeld op mijn home pagina zit link dan doet het menu het goed, maar als je dan in het gastenboek zit link en dan over de menu items gaat dan zal je zien dat het script langzaam wordt. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen ? ik hoef geen scripts of dergelijke alleen een ingeving waar dit eventueel aan zou kunnen liggen, php script ? js ?

Het script werkt PERFECT het runt alleen langzaam op een bepaalde pagina, ik vraag niet om een oplossing, maar om een idee waar dit aan zou kunnen liggen, ofterwijl heeft iemand eerder een langzaam dhtml script gekregen door bij js, of een slecht geschreven php script of iets dergelijks, maar ja zal wel weer spam zijn zulke problemen, en ik dacht tog ECHT dat dit met webscripte te maken had, maar dat zal ook wel aan mij liggen

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 09:31 ]

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Bij mij is het op beide pagina's even snel (als ik wat goochel met de filenames, want je geeft de verkeerde URL bij de eerste link in je vorige topic). Maar geef eens wat meer info, zoals welke browser gebruik je etc.

Ook kan het niet aan het PHP-gedeelte liggen, want dat is normaal gezien afgewerkt voor er ook maar 1 letter naar je browser gestuurd wordt, waardoor het daar niet aan kan liggen.

Skat! Skat! Skat!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Lees je vorige topic onderaan de topiclist.

Professionele website nodig?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:38
En ik dacht toch echt dat ik zei dat Javascript niet in P&W thuis hoort, en dat je best de maker van dat script eens mailt over dit probleem.
Daarnaast is het niet gewenst dat je zomaar een nieuw topic opent na een slotje.

Daarnaast heb ik je ook nog verteld dat je ECHT te weinig info heeft, als je hier een zinnig antwoord wilt krijgen.
Je kan misschien eens de P&W Quickstart doornemen.

https://fgheysels.github.io/

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:38

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.