Ik heb alles afgegoogled en gezocht, maar ik kan nergens een upgrade vinden of wat dan ook. Iemand wel iets gevonden?
Overige Hardware > Opslagmedia & I/O Controllers 
Probeer eens de grote firmwaresites/fora die in de FAQ van dit subforum staan gelinkt
Probeer eens de grote firmwaresites/fora die in de FAQ van dit subforum staan gelinkt
sorry , was er nog bij vergeten te vertellen dat het om een externe dvd speler gaat, dus niet voor in de PC.
Verwijderd
Voor van die low-budget stand-alone dvd-spelers moet je geen nieuwe firmware's verwachten. Philips brengt wel firmware's voor zijn dvd-spelers uit maar dit is ook een van de weinige merken die dit doet...
ik heb toch al verschillende low budget dvd spelers gehad, daar waren wel firmware updates voor en loader updates , dus waarom van deze niet.
ben helaas bang dat ik er ook niks voor kan vinden.
ik heb ook nog niks gevonden helaas, maar als er iemand iets kan vinden hoor ik het graag
ik heb antwoord uit China 
dear hjs,
thanks for your email asking the updating software of the AKI DVD-838W,but since this dvd player is now we do nt produce any more,and also if need software updating,some hardware also need amend.and we can not do it.
br,
Ken
Probeer eens www.dvdrhelp.com
[ Voor 86% gewijzigd door GrrRon op 26-08-2004 12:22 . Reden: beter moeten lezen > externe dvd-speler ]
"Soylent Green is people!"
nou ja.. is wel jammer dat er verder niks is.. hebben we weer pech..
Ik heb ondertussen wel de oplossing gevonden om deze dvd-speler dvd+r te laten lezen, ik brand de dvd's niet als dvd+r maar als dvd-rom, maar ja dat moet je brander maar net ondersteunen (booktype setting heet dat bij mijn benq)
Pagina: 1