Als ik Call of Duty aan het spelen ben dan wil het nog wel is voorkomen dat het spel er in eens mee stopt..., het beeld staat dan in een keer stil en het geluid hapert nog een beetje door zeg maar..., waarna ik dan die foutmelding van Windows XP krijg waar je kunt kiezen tussen verzenden en niet verzenden... !!!
Ik vind dit natuurlijk erg vervelend want zon spel als deze moet gewoon perfect draaien... (draait verder wel allemaal soepel enzo)
MASTERSPEL !!!
Ik heb dus inmiddels de nieuwste drivers van nvidia geinstaleerd (ForceWare v52.16) maar dit heeft ook niet geholpen, voorheen draaide ik Detonator v45.23
Heeft iemand van jullie misschien nog dit probleem gehad en weet er een oplossing voor, want het kan natuurlijk ook nog wat anders zijn als de videokaart....
Mijn specs staan in mijn sig......... !
Ik vind dit natuurlijk erg vervelend want zon spel als deze moet gewoon perfect draaien... (draait verder wel allemaal soepel enzo)
MASTERSPEL !!!
Ik heb dus inmiddels de nieuwste drivers van nvidia geinstaleerd (ForceWare v52.16) maar dit heeft ook niet geholpen, voorheen draaide ik Detonator v45.23
Heeft iemand van jullie misschien nog dit probleem gehad en weet er een oplossing voor, want het kan natuurlijk ook nog wat anders zijn als de videokaart....
Mijn specs staan in mijn sig......... !
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 08:05 ]