Toon posts:

hercules prophet 9700 pro dvi connector kapot??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Deze kaart is nog geen jaar oud maar het lijkt erop dat de output naar het 2e beeldscherm kapot is (dvi connector).

ik heb hier nooit eerder problemen mee gehad maar sinds kort geeft hij op het tweede scherm aleen een zwart beeld.
Hij herkent het beeldscherm wel en kan ook het burua blad nog uitbreiden naar de tweede monitor,resolutie veranderen enz maar krijg bij alles wat ik probeer geen beeld. en de tv word nu ook niet meer herkent en met de mogelijkheid om de tv out te foceren wordt er ook geen output gegeven aan de tv.
ik heb de nieuwste catalyst driver geinstalleerd.
de pc was gewoon idle en het beeld stond geschakeld naar men 2 hansol 920 p schermen ik was met de scart kabel van men tv out aan het ansluiten op mijn tv en vanaf dat moment was het beeld weg op het scherm.
het scherm zelf is niet kapot want ik heb de kabels omgewisseld en die werkt nog.
normaal gesproken geeft hij ook altijd tijdens de post (dus voor windows) ook altijd weergave op 2 schermen en dat doet hij nu ook niet meer.

Ik heb een hercules 3d prophet 9700 pro
asus a7v333
1024 drr geheugen
2x hansol 920 p schermen
win xp pro + alle updates

ik weet hoe de instellignen moeten staan en heb ze allemaal al meerdere malen veranderd en nagekeken. driver opnieuw geinstalleerd ook andere versies...
kaart nagekeken en er is niets wat kapot lijkt en was nog helemaal schoon
hij krijgt voldoende voeding

Ik ga hem morgen in een andere pc proberen, ik hoop dat jullie weten wat er aan hand is..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 05:11 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je kan ook even naar de kaart zelf kijken. Als connectoren vast zitten en ze een tik krijgen, dan breekt er soms wat af of komen wat pennetjes los.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Jawel maar daar is niets mis mee.ik denk dat het echt einde verhaal is ;(