Ik heb sinds kort een ASUS v9520 Geforce FX 5200 128 MB.
Ik heb hetvolgende probleem:
Tijdens het spelen van een game zie ik de randen van de textures "omhoog kronkelen"
Ik heb dit probleem zowel in Unreal Tournament Goty edition, Max pain 2, GTA vice city als in GTA 3.
Wat heb ik al geprobeerd:
-Verschillende drivers
-Antialiasing settings (2x 4x etc)
-Vsync zowel in open glide als d3d aan en uitgezet
-24 Z buffer geforced
-Vershillende tools gebruikt met allerlei instellingen om het te verbeteren:
(Rivatuner, MNvhardpage)
-Verschillende resoluties
-Windows XP refreshrate fix toegepast
-Windows 2000 eraf voor windows xp pro
Ik game @ 1024x768 op 85 hz.
Op screenshots zijn kartels duidelijk te zien, waaruit ik kan concluderen dat het probleem echt bij mn videokaart ligt en niet bij mn 17 inch monitor (crt)
Ik heb de kaart ook al een keer omgeruild (ivm een zeer lawaaierige fan) , maar ook het nieuwe exemplaar heeft er last van.
Specs:
Monitor:
LG 17 inch CRT
VGA:
Asus V9520 TD 128 MB
Processor:
Athlon 2600
Ik weet in ieder geval niet meer wat ik nog zou kunnen doen, heeft iemand van jullie een idee of heeft dit ook gehad?
Ik heb hetvolgende probleem:
Tijdens het spelen van een game zie ik de randen van de textures "omhoog kronkelen"
Ik heb dit probleem zowel in Unreal Tournament Goty edition, Max pain 2, GTA vice city als in GTA 3.
Wat heb ik al geprobeerd:
-Verschillende drivers
-Antialiasing settings (2x 4x etc)
-Vsync zowel in open glide als d3d aan en uitgezet
-24 Z buffer geforced
-Vershillende tools gebruikt met allerlei instellingen om het te verbeteren:
(Rivatuner, MNvhardpage)
-Verschillende resoluties
-Windows XP refreshrate fix toegepast
-Windows 2000 eraf voor windows xp pro
Ik game @ 1024x768 op 85 hz.
Op screenshots zijn kartels duidelijk te zien, waaruit ik kan concluderen dat het probleem echt bij mn videokaart ligt en niet bij mn 17 inch monitor (crt)
Ik heb de kaart ook al een keer omgeruild (ivm een zeer lawaaierige fan) , maar ook het nieuwe exemplaar heeft er last van.
Specs:
Monitor:
LG 17 inch CRT
VGA:
Asus V9520 TD 128 MB
Processor:
Athlon 2600
Ik weet in ieder geval niet meer wat ik nog zou kunnen doen, heeft iemand van jullie een idee of heeft dit ook gehad?