Ik ben een beetje bezig met videobewerking, en ik heb allerlei fragmenten uit films nodig om presentaties voor jongeren 14 tot 18 wat intressanter te maken. Ik ben dus met o.a. virtual dub druk in de weer om overal ook nederlandse ondertiteling in te zetten, zodat de stukjes film nu ook in powerpoint ondertiteling hebben...Al met al steek ik dr heel wat uurtjes in, maar dat is het wel waard..
ok, to the point, mijn vraag:
ik wil bij elk stukje video (meesten zijn 2 minuten of zo) een 'titelblad', dus voor elk fragment dat ik heb een standaard jpg'tje die hij eerst 1 seconde afspeelt met de titel van de film en dat soort grappen en een standaard logo'tje, zijn hier mogelijkheden voor dat dat in de film zelf gezet kan worden???
ok, to the point, mijn vraag:
ik wil bij elk stukje video (meesten zijn 2 minuten of zo) een 'titelblad', dus voor elk fragment dat ik heb een standaard jpg'tje die hij eerst 1 seconde afspeelt met de titel van de film en dat soort grappen en een standaard logo'tje, zijn hier mogelijkheden voor dat dat in de film zelf gezet kan worden???