Toon posts:

Plaatjes toevoegen in mpg/avi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje bezig met videobewerking, en ik heb allerlei fragmenten uit films nodig om presentaties voor jongeren 14 tot 18 wat intressanter te maken. Ik ben dus met o.a. virtual dub druk in de weer om overal ook nederlandse ondertiteling in te zetten, zodat de stukjes film nu ook in powerpoint ondertiteling hebben...Al met al steek ik dr heel wat uurtjes in, maar dat is het wel waard..

ok, to the point, mijn vraag:
ik wil bij elk stukje video (meesten zijn 2 minuten of zo) een 'titelblad', dus voor elk fragment dat ik heb een standaard jpg'tje die hij eerst 1 seconde afspeelt met de titel van de film en dat soort grappen en een standaard logo'tje, zijn hier mogelijkheden voor dat dat in de film zelf gezet kan worden???

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Wil je het gratis kunnen doen? Avi van maken van jpg's kijk eens hier: http://www.steffelsoft.de/jpg2avi/SETUPEX.EXE
Commerciele bekende software voor fatsoenlijke videobewerking (vdub.. is niet echt een video editting programma.. ja je kunt wat converteren.. en knippen en plakken.. maar niet met een scoreboard werken en zo..): Adobe premiere, Pinnacle, Sonic foundry vegas video

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-12 14:00

e1f

Met Adobe Premiere kan dat allemaal. Met Pinnacle Studio is het geloof ik nog wat makkelijker, maar ik heb zelf nogal eens wat problemen met dat programma gehad. Maar Premiere is in het begin best lastig onder de knie te krijgen, heb je´t eenmaal door, dan is het een geweldig programma!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Sonic foundry vegas video werkt ietsjes makkelijker met jpg's en transities (want ik neem aan dat je dat wilt.. want titelbladen die voor je neus springen.. tja).. Dan adobe en pinnacle studio.. maar hee.. is ook een beetje kwestie van smaak.