Toon posts:

MySQL installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb MySQL iets van 2 weken draaiend gehad, en dat liep perfect, maar op een gegeven moment heb ik dat tray icoontje (dat stoplichtje) uit het opstartmenu weggegooid omdat ik dacht dat het een nutteloze tool was. Sindsdien wil hij niet meer werken.

Ik heb MySQL opnieuw geinstalleerd, toen zei hij dat ie de MyODBC driver niet kon vinden. Dus heb ik deze driver geinstalleerd, maar nu krijg ik weer het volgende probleem

Afbeeldingslocatie: http://4aal.nl/msql.jpg

Ik weet echt niet meer wat ik er mee aanmoet, ik heb al tig installaties en reboots gedaan en hij wil niet meer aan de praat :'(

Hoe krijg ik hem weer draaiend :?

modbreak:
Gelieve je topic niet omhoog te schoppen binnen 24 uur. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done.

[ Voor 20% gewijzigd door SH007 op 11-11-2003 16:20 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 13:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

start mysqld.exe maar of als je xp of nt draait mysqld-nt.exe

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

het lampje rechts bovenin zie ik toch duidelijk groen branden = draaiend dus.

die not found error heb ik ook, maar draait hier non-stop (400 conc. verbindingen)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik weet echt niet meer wat ik er mee aanmoet, ik heb al tig installaties en reboots gedaan en hij wil niet meer aan de praat

Hoe krijg ik hem weer draaiend
dan vraag ik me _sterk_ af waarom het lampje groen is, dat duid op een werkende mysqld hoor. probeer eens een simpel database scriptje te draaien :)

verder kan je googlen op die filename, of even je versie vertellen, misschien kan iemand anders hem dan aan je geven :)