Toon posts:

Welke geheugen cooling voor videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
8)7 Ik heb de forums al flink doorgekeken maar ben er nou nog niet achter welk geheugen cooling goed is ik dacht zelf aan de coolermaster CRC - U01 omdat deze erg makkelijk te bevestigen is maar deze koelt niet het hele geheugen vlak is dit erg? dus welke geheugen cooling? 8)7

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Hangt er ook vanaf welke videokaart jij hebt, en wat je van een koeler verwacht.

Wil je dat hij makkelijk te bevestigen is?
Vind je het belangrijker dat hij goed koelt?
Of vind je het belangrijik dat hij supergoedkoop is?

Waarschijnlijk ga je voor alle3: ik zal je vsst helpen, zo'n koeler bestaat niet dus je zal altijd moeten kiezen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat me in principe om de cooling ik heb trouwens een ti4200 die nu op 324/580 draait en ik wil het geheugen dus nog wat hoger gaat nu niet krijg nu vage strepen op het beeld
dreeke schreef op 11 november 2003 @ 00:12:
Hangt er ook vanaf welke videokaart jij hebt, en wat je van een koeler verwacht.

Wil je dat hij makkelijk te bevestigen is?
Vind je het belangrijker dat hij goed koelt?
Of vind je het belangrijik dat hij supergoedkoop is?

Waarschijnlijk ga je voor alle3: ik zal je vsst helpen, zo'n koeler bestaat niet dus je zal altijd moeten kiezen.

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2025
Hier, lees deze topic maar even door.
Ik heb precies hetzelfde gedaan en het werkt perfect!!

1 cm2 videokaart memory heatsinks?

De mod van "Race Eend". (Blauwe HeatSinks)

GL!

Verwijderd

Topicstarter
ja maar die blokjes zijn een heel ander vormaat als ik heb dus daar schiet ik ook niet echt wat mee op maar ik weet wel dat ik tape moet gebruiken dat zit standaard op die coolermaster CRC - U01 weet iemand of deze goed coolen wat zal mij winst hier mee zijn?
ApplePie schreef op 11 november 2003 @ 00:17:
Hier, lees deze topic maar even door.
Ik heb precies hetzelfde gedaan en het werkt perfect!!

1 cm2 videokaart memory heatsinks?

De mod van "Race Eend". (Blauwe HeatSinks)

GL!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik neem aan dat je zo een soort model Ti4200 hebt?

Afbeeldingslocatie: http://www.beyond3d.com/reviews/albatron/ti4200p/images/Ti4200.gif

Koop dan deze koelblokjes en plaats 1 blokje op elk geheugen, aan de voorkant van de kaart en aan de achterkant.

Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/crc-u01.jpg

Het past
Afbeeldingslocatie: http://www.mikhailtech.com/images/articles/cooling/cmramsink/arcu3small.jpg

Hier is een test van de koelblokjes
http://www.mikhailtech.co...=showcontent&id=16&page=1

[ Voor 16% gewijzigd door vacuumcleaner op 11-11-2003 00:43 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

pak een oude heatsinc zaag die in de goede afmetingen en plak de stukken erop...

is zooooo makkelijk en vet goedkoop... ook koelt dit vaak stukken beter dan die zielige heatsincjes die je in de winkel kan kopen..

Verwijderd

nou ik heb 3 p1 koelblokken inc 2 fans op het ram van mijn gf4mx 440se geplakt (niet zo snel maar zou goed moeten ocen) en t helpt helemaal niks :( of ik nou met of zonder die sinks oc ik krijg evensnel artifacts met het mem rond 395 a 400 dus het hoeft hiet altijd te helpen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 16:43:
nou ik heb 3 p1 koelblokken inc 2 fans op het ram van mijn gf4mx 440se geplakt (niet zo snel maar zou goed moeten ocen) en t helpt helemaal niks :( of ik nou met of zonder die sinks oc ik krijg evensnel artifacts met het mem rond 395 a 400 dus het hoeft hiet altijd te helpen.
een goeie overclock is nooit gegarandeerd , dat moet je toch weten. Misschien heje toevallig brak geheugen

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 16:43:
Of je kaart zit op de max of je hebt het niet goed gemonteerd. Meestal helpt het wel degelijk namelijk. Zorg dat de onderkant goed vlak is en monteer het met speciale tape of lijm t met dat artic spul.
Pagina: 1