Hoi, ik had sp4 geinstallert, na dit te hebben unistaal gedaan ( in veband met windows medi player 6.4 ) nu wilt je niet meer installeren dus zit ik met sp3 , weet iemand een oplossing? :-)
Vind je het erg als ik hem niet helemaal snap? Heb je nu wel of niet SP4 gëinstalleerd?
offtopic:
Doe alsjeblieft wat aan je spelling, want dit is echt beneden peil
Doe alsjeblieft wat aan je spelling, want dit is echt beneden peil
'When you're not paying for the product, you are the product!'
RoyalEagle,
Hier kunnen we niet zoveel mee
Je topicstart bevat helaas niet voldoende informatie om maar iets zinnigs hierover te zeggen, om nou te voorkomen dat er eerst een heleboel tijd verloren gaat aan het inwinnen van informatie, sluit ik dit topic.
Open gerust een nieuw topic, waarin je probeert zoveel mogelijk, relevante, informatie te geven. Geef bijvoorbeeld even aan in een duidelijke zin, of zinnen, wat je nu gedaan hebt. Ook een probleemomschrijving zou meehelpen aan het oplossen van je probleem - denk bijv. aan een specifieke foutmelding die je krijgt.
Sucess
Hier kunnen we niet zoveel mee
Je topicstart bevat helaas niet voldoende informatie om maar iets zinnigs hierover te zeggen, om nou te voorkomen dat er eerst een heleboel tijd verloren gaat aan het inwinnen van informatie, sluit ik dit topic.
Open gerust een nieuw topic, waarin je probeert zoveel mogelijk, relevante, informatie te geven. Geef bijvoorbeeld even aan in een duidelijke zin, of zinnen, wat je nu gedaan hebt. Ook een probleemomschrijving zou meehelpen aan het oplossen van je probleem - denk bijv. aan een specifieke foutmelding die je krijgt.
Sucess
Dit topic is gesloten.
![]()