[disconnect] Desertcombat Dedicated Server

Pagina: 1
Acties:

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03:06
Hallo allemaal :)

Ik heb het volgende probleem met me DC server. De server gooit in een wilkeurig level en op een wilkeurig moment de verbinding plat. Mensen die er op zitten krijgen dan een connection problem en disconnecten van de server.

De server zelf draait echter wel gewoon door. Als je dus weer verbinding kan maken met de server draait nog gewoon hetzelfde level, alleen is iedereen weg.

Het lijkt dus net of het aan de internet verbinding van de server ligt. (XS4ALL)
Tevens hebben we een CS server en een Wolfenstein server draaien. Het gekke is dat deze het wel gewoon blijven doen.

Specs:
Windows 2000 Server
Battlefield 1.5 met Desertcombat 0.5
Remote Server Manager v2.0 beta 3j

Is dit een bekend probleem? Of heeft iemand een oplossing voor me?
Het is een beetje jammer als de server er elke keer uit knalt. O-)

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Mja, ik heb af en toe ook problemen met BF servers, en niet alleen desert combat.

Loop ik lekker te spelen, wordt ik er uit geknald, al dan niet voor of tijdens een mapchange. Ik weet niet precies waar het aan ligt. Zo maar eens Lighteye erbij roepen.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

Kan misschien best wel komen doordat BF1942 wel ff wat langer werk heeft met mapchange (zeker in verhouding tot CS ed), als de server een beetje traag is met mapchange (geheugen, harddisk whatever). Bij mapchange gooie servers je echt ff los van de verbinding. Staat er in de server config misschien ook een variabele die een timeout regelt? Stayconnected ofzo? Dit is dus maar een gokje hoor want weten doe ik het niet. 8)7