Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] myreact wat eenduidiger

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Op het moment ziet myreact er bij mij ongeveer zo uit. (ik heb elke keer de bovenste paar regels onder elkaar geplakt anders wordt de screenshot zo hoog)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mj.roelofsen/got/myreact.gif

Bij Custom fora staat er netjes:
Forum / Topicname | Topicstarter | Replies | Last post

Bij Actieve Topics staat helemaal niet vermeld wat elke kolom is (nu kan ik dat zelf ook wel bedenken :) )
Mijn inziens zou ook hier de info zoals:
Forum / Topicname - Topicstarter - Replies - Last Post
wel gewenst zijn, dus vraag, waarom staat niet alle info in myreact vermeld zoals die in Actieve Topics wel staat vermeld? Het lijkt me dat het wel mogelijk moet zijn.

Hetzelfde geldt voor de posthistory ook hier kan dezelfde info weer gegeven worden zie Posthistory.

En niet helemaal in de volgorde van myreact maar ook voor de Bookmarks geldt hetzelfde. (overigens is in de Bookmarks de kolom Replies en Topicstarter precies omgedraaid ten opzichte van alle andere overzichten)

Het zou daarnaast ook mooi zijn als overal de info op dezelfde manier gepresenteerd wordt. Dus even brede kolommen. In de eerste kolom het topic-icon+fora(link). Vervolgens de naam van het topic, Topicstarter, Replies, Last Post. alles dus netjes onder elkaar uitgelijnd op de manier van Custom fora.

Kort samengevat is mijn request dat alle info van myreact op dezelfde manier wordt gepresenteerd in de volgende kolommen:
Forum / Topicname | Topicstarter | Replies | Last post
En dat lijkt mij een template kwestie?

p.s. mischien ook even naar de template van de bookmarks kijken, zie opmerking in post

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

Dat het niet helemaal eenduidig is is mij wel bekent ja, ik was wel van plan dat ooit recht te gaan trekken, maar vooralsnog heeft het geen hoge prioriteit.
Dat van de bookmarks was me nog nooit opgevallen eigenlijk (ik gebruik de bookmarks dan ook zelden) :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

done @ next version

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.