WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Je kunt bij TMPEG een codex opgeven en een query maken van een hoop files. Ik denk niet dat het mogelijk is om bijvoorbeeld een complete directory met een rechtsklik ofzo te coderen met 1 druk op de knop.
Je kan met Guardian Knot heel handig Queue's maken voor het encoderen
[ Voor 7% gewijzigd door PipelineNoise op 11-11-2003 09:41 ]
Bij de bovenstaande oplossingen moet ik nog steeds handmatig iets doe. Probleem is dat ik vaak een hele week tegelijk inprogrammeer en een aantal programma's gewoon elke dag of elke week worden opgenomen.
Die computer staat op zolder waar ik niet zo vaak kom. Het moet dus echt volledig geautomatiseerd gaan.
Bestaat er niet een programma die het GOED vanaf de commandline kan in de trant van:
ENCODEPRG *.avi -Codec -opties -opties -etc
Dat kan ik dan in een bat-file zetten en met scheduler laten runnen elke nacht
Die computer staat op zolder waar ik niet zo vaak kom. Het moet dus echt volledig geautomatiseerd gaan.
Bestaat er niet een programma die het GOED vanaf de commandline kan in de trant van:
ENCODEPRG *.avi -Codec -opties -opties -etc
Dat kan ik dan in een bat-file zetten en met scheduler laten runnen elke nacht
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
kickje...