Na ongeveer een half jaar opgeborgen gelegen te hebben in een kast, heb ik besloten om mijn 'oude' Asus A7V133 een nieuwe functie te geven, namelijk voor mijn vaders pc. Ik hoopte er een Duron 1300 Morgan op te plaatsen, maar nu loop ik tegen het probleem aan dat er geen beeld verschijnt, en ook geen piepjes te horen zijn. Ik weet dat de A7V133 pas vanaf Rev 1.05. de morgans en hoger ondersteunen, ik heb de 1.04 rev en daar zou het niet mogelijk op zijn. Volgens www.a7vtroubleshooting.com zou het echter wel moeten werken met de Dipswitches, ook als ik die instel blijven biepjes en beeld uit. Nu ben ik dus bang dat het moederbord kapot is gegaan
Weet iemand hoe ik dit kan testen?
Voeding: 300Watt
Moederbord (kaal): Ambulance geluid (zelfde overheating cpu)
Moederbord + cpu: niets
Moederbord + cpu + mem: niets
Moederbord + cpu + mem + vga: niets
Bios vaak genoeg ge-reset, batterij vaak genoeg eruit gehaald, GoT gesearch, ge-googled, maar ik kom er maar niet uit
Ook heb ik een Applebred 1600 erin gegooid, maar die geeft precies hetzelfde. Zal ik misschien op zoek moeten gaan naar een thunderbird of oude spitfire om die te testen? Deze goedkope upgrade kan nog best oplopen zo
Voeding: 300Watt
Moederbord (kaal): Ambulance geluid (zelfde overheating cpu)
Moederbord + cpu: niets
Moederbord + cpu + mem: niets
Moederbord + cpu + mem + vga: niets
Bios vaak genoeg ge-reset, batterij vaak genoeg eruit gehaald, GoT gesearch, ge-googled, maar ik kom er maar niet uit