Toon posts:

Dit hoort toch niet op +3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze reactie komt op mij zelfs licht trollerig over, en krijgt massale inzichtvol beoordelingen. Ik vind het een loze niets bijdragende kreet, die hoogstens op 0 thuishoort. Draadje is nog redelijk nieuw, dus is er nog van alles mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Ik had 'm al -1 overgewaardeerd gegeven waardoor ie op +2 terecht kwam, maar hij staat nu alweer op +3. Het is, zoals je al zei, een nieuwe draad waardoor er nog veel kan gebeuren en het nog niet echt broodnodig is om 'm te melden, maar hoger dan +1 hoeft ie van mij ook niet :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mjah, die reacties is best wel poly interpretabel ( :P ). Aan de ene kant is het een reactie die iets toevoegd aan de discussie omdat hij een andere browser adviseert, maar aan de andere kant is het gebruik van die smilie al veelzeggend en neigt de post meer naar een -1 troll dan dat hij eindigt op een positieve score. De hele draad is nog newborn, dus nog erg modereerbaar met pieken. De betreffende reactie zal de komende twee dagen onderhevig zijn aan een tal van moderaties, omdat er niet alleen de modder rondloopt die beordeelt op de toevoegendheid van de reactie, maar ook mensen rondlopen die vooral op mening modden en zullen zeggen: 'ja dat is waar' en de reactie met een +1 beoordelen.

Zeer terecht dat je de reactie nu even aanstipt zodat er later rekening mee kan worden gehouden als de reactie een PowerMod nodig zou hebben. Ik hoop echter van niet, want het werk van de moddereter is nog lang niet gedaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Nog een overgewaardeerdje er overheen. :)

Reactie gaat nu nog maar met stapjes < 0.16 naar beneden dus is al behoorlijk sufgemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik vind het niet echt een troll. Hij hoeft voor mij niet lager dan 1.