Toon posts:

PHP / MySQL dev

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goededag,

Wellicht dat dit niet mag of niet de bedoeling is hier, mod het dan maar gelijk weg.

Ik ben al lang geregistreerd op Tweakers en eerder ook op GOT maar ben mijn wachtwoord kwijt. Dus als je naar mijn profiel mocht kijken, ik ben niet nieuw op GOT, maar kwam er al vanaf 2000, dus niet van komt binnenwandelen en wil meteen even wat weten.

Voor mijn werk ben ik op zoek naar een manier om tijdsregistratie bij te houden in een PHP/MySQL environment op het internet. Waar kan ik het beste zoeken en aan wat voor uurtarieven moet ik denken voor het ontwikkelen van iets dergelijks. Zelf doen zou namelijk naast mijn gewone werkzaamheden teveel tijd vragen.

Bedankt voor enige reactie.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wellicht dat dit niet mag of niet de bedoeling is hier, mod het dan maar gelijk weg.
mail dan met een mod oid, ipv maar gewoon op goed geluk te posten :{

Bovendien zijn uurtarieven-topics zo vaak langsgekomen, die kun je wel opzoeken in de search, en het is niet eens de bedoeling dat dat soort topics hier komen te staan

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.