Vandaag heb Call of Duty gekocht. Alles geïnstalleerd maar bij de single player wordt ik iedere keer op hetzelfde punt uit het spel geknikkerd. Zwart scherm en pleite, systeem blijft normaal en er komt geen enkele melding. Het is iedere keer op exact dezelfde plek; na het kruipen onder het prikkeldraak bovenaan de trap.
Bij de multiplayer is nog erger; ik krijg de servers te zien en bij het selecteren wordt level geladen: nadat level geladen is, knalt ie er gelijk uit; ik heb dan nog geen enkele pixel mogen zien van het betreffende level.
Ik draai Xp met Prophet 4000xt 32mb, heb 512 geheugen en een 1,3 amd processor. Van internet heb ik de laatste driver gedownload voor mijn videokaart.
Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen
Greetz
Panzerfaust
Bij de multiplayer is nog erger; ik krijg de servers te zien en bij het selecteren wordt level geladen: nadat level geladen is, knalt ie er gelijk uit; ik heb dan nog geen enkele pixel mogen zien van het betreffende level.
Ik draai Xp met Prophet 4000xt 32mb, heb 512 geheugen en een 1,3 amd processor. Van internet heb ik de laatste driver gedownload voor mijn videokaart.
Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen
Greetz
Panzerfaust