Welke component video (YUV) Kabels voor projector??

Pagina: 1
Acties:

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik krijg zaterdag mijn Sanyo Z2 projector. Nu wil ik natuurlijk een zo mooi mogelijk beeld krijgen.
Kwaliteit kabels is natuurlijk ook erg belangrijk. Het beste resultaat is naar mij weten de component video aansluiting (YUV) rood/blauw/groen
Zijn er nog verschillende type/merken??
Wat zijn aanraaders?

Ik heb al via google zitten zoeken en kwam daar verschillende tegen.
De monster kabels zien er erg mooi/profi uit, maar kosten dan ook wat (140 p/m)
Ik wil minimaal 5meter hebben. Zag ook bij http://www.mcsnet.nl/nl/dept_86.html dat ze die voor 15.50 euro per 2 meter verkopen. Is dit dan niet superslecht??

Zoek dus een goed prijs/kwaliteit kabel. Wie kan me wat aanraden qua merk??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

ken schreef op 10 november 2003 @ 22:37:
Is dit dan niet superslecht??
slecht is natuurlijk erg relatief, als je nu een lowbudget video kabeltje naar je projector hebt liggen zul je dr ook met een dergelijke kabel van 15 € al behoorlijk op vooruit gaan, dus was is slecht...

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
De kabels van Profigold hebben een erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb een component kabel van ze die absoluut van goede kwaliteit is, zeer stevig en goed afgeschermd. Goedkoper vind je ze ook niet denk ik.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Je kunt heel goed en goedkoop zelf je component kabels maken. Je koopt gewoon de gewenste lengte kabel in 3 voud. Ik zou zelf gewoon 75ohm coax/antenne kabel nemen. Daar soldeer je 6 goede tulp-connectors aan en je bent klaar.

Fluitje van een cent als je beetje handig bent met de soldeerbout en ik garandeer je dat je geen betere kabel voor dat geld koopt.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

vandaar dat mn collega toen zo met antennekabel voor z'n plasma aan het slepen was! alleen gebruikte hij bnc klemmen volgens mij.

maar goeie oplossing, ga ik me eens wat inverdiepen

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:00

voodooless

Sound is no voodoo!

Zorg vooral dat je goed soldeerd, daar zit namelijk het zwakste punt. Het beste kun je het lekker krap houden, zo voorkom je inductielussen. Haal ook niet teveel van de buitenste kabel naar een kant, laat het zo veel mogelijk om de binnenste kabel zitten.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1