Ik heb sinds enkele dagen een Linksys besfw11s4 versie 4 en heb de verkeerde firmware geinstalleerd op de router. Nu krijg ik die met geen mogelijkheid meer er van af, wie heeft dit eerder aan de hand gehad en kan mij helpen?
Ik kan besfw11s4 nergens vinden. Heb je het wel goed geschreven?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Het type is inderdaad befw11s4, te dikke vingers weet je.pven schreef op 10 november 2003 @ 22:13:
Ik kan besfw11s4 nergens vinden. Heb je het wel goed geschreven?
Verwijderd
Hem al handmatig ge-reset?
Het staat in deze beschrijving op pagina 43
- 3 seconden knopje indrukken en vervolgens uit en aan zetten.
Het staat in deze beschrijving op pagina 43
- 3 seconden knopje indrukken en vervolgens uit en aan zetten.
hmm ik heb een verglijkbare linsys dat reset alleen de instellingen niet het besturingssysteem volgens mij !
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
er zal echt wel een flash reset optie op zitten...
vaak moet je dan de router openmaken en een jumper gebruiken...
Kun je daarna weer een JUISTE firmware erop zetten...
vaak moet je dan de router openmaken en een jumper gebruiken...
Kun je daarna weer een JUISTE firmware erop zetten...
Verwijderd
Ik meen te weten dat nadat je verkeerd geflasht hebt, je het apparaat kan weg flikkeren. Dit is tenminste wel zo bij andere apparatuur (dvdspelers/branders/moederbord)
Maar ik weet het niet zeker.
Verwijderd
kun je misschien wat meer vertellen waarom je denkt dat de flash is misgegaan? Doet de router helemaal niets meer?
Als je via hyperterminal nog aansluiting kunt krijgen dan zou je het via deze manier kunnen proberen. Bij sommige router kun je via de browser of via een utility flashen, de laatste zou je dan via serieel moeten doen.
Als je via hyperterminal nog aansluiting kunt krijgen dan zou je het via deze manier kunnen proberen. Bij sommige router kun je via de browser of via een utility flashen, de laatste zou je dan via serieel moeten doen.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 10:08 ]
Bij mijn Linksys moet je het uploaden via de web interface een andere mogelijkheid is er niet voor. Waarschijnlijk is dat er nu ook niet dus al kan je er de ouden af halen hoe krijg je er een nieuwe opVerwijderd schreef op 10 november 2003 @ 21:58:
... heb de verkeerde firmware geinstalleerd op de router...
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Je kan ook telnet gebruiken om te flashe als het goed is, ik heb het zelf nog nooit gedaan.
Ik heb het alleen is gehoord dat het zo kan.
Ik heb het alleen is gehoord dat het zo kan.
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
bij mijn e-tech moet ik em openmaken,een jumper veranderen,dan mijn pc via usb (zo'n printer usb kabel) eraan sluiten,dan kan ik de oude complete firmware erop zetten 
vaak is er dus wel zo'n oplossing
vaak is er dus wel zo'n oplossing
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
kijk eens naar deze link (of gebruik de search functie op de site met je type nummer), wellicht dat hier hulp kan worden geboden.
http://www.dslreports.com/faq/7240
http://www.dslreports.com/faq/7240
Moederborden zijn op heel veel manieren te redden van een verkeerde flash...Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 09:47:
Ik meen te weten dat nadat je verkeerd geflasht hebt, je het apparaat kan weg flikkeren. Dit is tenminste wel zo bij andere apparatuur (dvdspelers/branders/moederbord)
57696520646974206c65657374206973206e657264
Ik had dit probleem ook met hetzelfde apparaat. Nadat het resetten niet lukte (ongeveer een uur lang geprobeert en elke keer 5 min de reset knop ingedrukt), had ik mijn verkoper gebelt (actiecom.nl) en die zei dat het dan alleen nog bij linksys zelf gemaakt kon worden.
Gelukkig kreeg ik zonder zeuren een nieuwe mee!
Maarja voor jou betekend het dus dat je of heel veel pech hebt, of ook een aardige verkoper...
Gelukkig kreeg ik zonder zeuren een nieuwe mee!
Maarja voor jou betekend het dus dat je of heel veel pech hebt, of ook een aardige verkoper...
Titel edit.
Ik zou zeggen , neem idd eens contact op met de winkel waar hij vandaan komt.
Tevens vindt ik het wel een heel simpel topic om zo neer te kwakken.
Nergens blijkt uit wat je hebt geprobeerd, voor zover ik kan zien heb je niet eens de moeite genomen om uberhaupt eens op de site van de fabrikant te kijken.
Ik zou zeggen , neem idd eens contact op met de winkel waar hij vandaan komt.
Tevens vindt ik het wel een heel simpel topic om zo neer te kwakken.
Nergens blijkt uit wat je hebt geprobeerd, voor zover ik kan zien heb je niet eens de moeite genomen om uberhaupt eens op de site van de fabrikant te kijken.
Pagina: 1