Toon posts:

packet loss 25-30% :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb vaak problemen met online gamen en dan wordt ik er weer uitgegooid omdat ik te hoge packet loss heb.

Ik woon in Amsterdam met Kabel internet misschien zal het wel daar aan liggen maar zo hoog lijkt me ook niet normaal meer. Ad-aware heb ik ook paar keer gedaan maar zonder resultaat.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen ? ik word er echt gek van!!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

welke provider heb je?
met welke games je dit probleem? allemaal of 1 game?
waar bevinden de servers die je wilt bereiken?

meer info graag.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit bij Chello, en waar die servers staan weet ik niet . Ik speel project igi2 multiplayer demo. bij andere games ook hoge packet loss.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:08
En als je in een dos-box (Start > run > cmd) eens intoetst: Ping tweakers.net -t[enter] ?
(En na een paar minuten stoppen met Control+c)

Als deze namelijk ook zoveel packetloss geeft, ligt het inderdaad aan chello. Anders aan de gameservers.

Verwijderd

Topicstarter
pakketten verzonden: 82 ,ontvangen= 80, verloren=2
2% verlies. gemiddelde 16ms.

dus dat zou aan die servers moeten liggen ? mja toch vind ik het raar want mensen uit nederland die dat spel ook spelen hebben bijna geen packet loss.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 21:32:
pakketten verzonden: 82 ,ontvangen= 80, verloren=2
2% verlies. gemiddelde 16ms.

dus dat zou aan die servers moeten liggen ? mja toch vind ik het raar want mensen uit nederland die dat spel ook spelen hebben bijna geen packet loss.
Andere gebieden, andere connectie, andere provider. Kijk het kan er dus gewoon aan liggen dat de connectie naar een server een beetje rot loop bij jouw. Maar dit hoeft dus niet aan jouw te liggen. Zo te zien aan je packetloss is het dus een foutje van de server. Probeer gewoon eens een ander server en kijk of het probleem blijft volhouden :)

Xbox Live ID:Notna8310

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-05 11:23

The PyroPath

Go Tweak your ass off

of je modem is rot :D zoalng ik enkel aan het pingen was geen probleem, maar zodra hij het druk had gehad en erg warm was geworden had ik 25-30% PLOSS, dus probeerd at eens, niet gelijk met snel downloaden van een bestand, maar lang snel downloaden en dan ff testen.

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1