Toon posts:

[XP] Probleem tijdens installatie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heey

ik had 98 op mijn pc staan toen had ik nieuwe ram bij gekocht ik had 128 toen heb ik 256 bij gekocht dus heb nu totaal 386 ofzo dus ik denk zet er xp op dus ik in dos format c klaar wil ik xp erop zetten gaat die eerst alles checken in de setupen dan heb ik nog niks ingevoerd en dan zegt ie start windos en blijft ie daar hangen en er gebeurt niks kan iemand me helpen??

alvast bedankt mats

[ Voor 3% gewijzigd door elevator op 10-11-2003 20:47 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Legale versie heeft een boekje... cd erin, setup start automatisch en gaan.

Anders zorgen voor een goede illigale versie...

Verwijderd

Topicstarter
dit is mijn systeem

amd duron 800
abit k7a ofzo
386 mb ram 128+256=386
20 gig harde schijf
48* cdrom

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

_mats,

Welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen - zo zijn er 3 punten die het meest belangrijk zijn bij het openen van een topic:
  • Kies een duidelijke topic titel - zorg er dus voor dat mensen die vluchtig de topiclijst bekijken, meteen weten dat ze jou kunnen helpen. Een titel als "xp instaleren" is dus niet zo goed als "[XP] Hangt tijdens installatie", zorg er ook voor dat als er in het behorende forum bepaalde eisen zijn gesteld aan de topic titels, dat je hier aan voldoet (bijvoorbeeld zien we in WOS graag dat je het OS tussen vierkante haakjes in je topic titel zet).
  • Geef in je topicstart duidelijk aan wat je zelf geprobeerd hebt, wat je zelf al gezocht hebt (op de GoT search, en op bijvoorbeeld Google search). Wat je op dat moment gevonden hebt, neem dit dan op in je topic start. Door dit soort punten op te nemen, voorkom je dat mensen dingen gaan voorstellen die jij al geprobeerd hebt. Ook nodig je er mensen mee uit om moeite voor je te doen - je laat er namelijk mee zien dat je zelf ook moeite er voor neemt.
  • Zorg ervoor dat je topicstart voldoende relevante informatie bevat. Denk bijvoorbeeld aan een begrijpelijk verhaal.
Prober er verder voor te zorgen dat je de Frequently Asked Questions (FAQ) en de Policy die bovenaan het forum staan, altijd even doorleest - hier staan namelijk veel hints en tips in die veel algemene problemen kunnen oplossen. In de policy staat vaak nog een extra verduidelijking in van wat we van je verwachten.

Verder zou ik je willen vragen een klein beetje veel aandacht te besteden aan de manier waarop je je post presenteert - als jij een mooie post doet, hebben mensen ook meer zin om jou te helpen :)

Veel plezier op GoT :)

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Het klinkt alsof je XP cd een beetje kaput is. Probeer eens met een beetje tandpasta de cd te poetsen (ja dit werkt echt!).
Colgate met baking soda of Aquafresh zijn aanraders! :P

Koekie?

• Pandarrama
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-07-2025
oke, hier komt ie: haal met fdisk(staat op de 1e dos diskette) je partities weg. boot daarna vanaf je cd-speler met je xp cd erin(kun je in je bios instellen) en volg daarna gewoon de instructies
Pagina: 1