Toon posts:

[WinXP] Hoe mail van Kerio checken met outlook?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu Kerio (eindelijk) goed werkend gekregen, loop ik tegen het volgende probleem aan.. Ik kan nu (gewoon) met kerio mn email checken met dat webmail wat meegeleverd is, maar ik vind dit toch niet optimaal werken, daarom wil ik graag ik mn email bekijken in Outlook Express.

Nu loop ik echter tegen een probleem aan: hoe kan ik mail binnenkrijgen? Wat ik moet ik hiervoor instellen? Neem aan een pop3-acountje, maar hoe kan ik dat 'aanmaken' in kerio? Bvd :)
offtopic:
neem aan dat dit het goede topic is?

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Zorg dat je de pop3 service hebt draaien (staat onder services)
Vervolgens kun je onder users gebruikers aanmaken en kun je met outlook gewoon lekker je mail ophalen.

Of je kunt ook even de handleiding erbij pakken want daar staat alles in :)
url: http://www.kerio.com/manual/kms/en/index.html

[ Voor 29% gewijzigd door marshal op 10-11-2003 21:30 ]

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:28

DkF

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 20:17:
Ik heb nu Kerio (eindelijk) goed werkend gekregen
offtopic:
neem aan dat dit het goede topic is?
Zo moeielijk is Kerio Mailserver toch niet? Een van de makkelijksten ben ik persoonlijk van mening!

Maar als je een mailserver opzet, dan weet je toch wel wat een pop-account is? :X

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

DkF schreef op 10 november 2003 @ 21:30:
[...]

Zo moeielijk is Kerio Mailserver toch niet? Een van de makkelijksten ben ik persoonlijk van mening!

Maar als je een mailserver opzet, dan weet je toch wel wat een pop-account is? :X
Zou ik ook zeggen, de eerste keer dat ik dat ding aan de praat moest krijgen heb ik ook maar lukraak wat ingevuld en toen werkte het ook meteen, de basis althans. De wat moeilijkere dingen heb ik zelf ook uit moeten zoeken.

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:28

DkF

Trouwens Kerio heeft hele duidelijk handleidingen, OOK NEDERLANDS, kijk maar eens op www.kerio.nl

Maar dat had je natuurlijk al lang gedaan? ;)