Terratec Sky + welk 5.1 setje?

Pagina: 1
Acties:

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik weet eindelijk welke geluidskaart ik ga kopen: het wordt een Terratec Sky :)
Maar nou weet ik echt niet welke boxen ik erbij moet kopen. Ik wil graag rond de 100 euro besteden aan zo'n setje :) Ik zit te twijfelen tussen deze:

- Logitech 640
Die heb ik nog nooit gehoord, maar iedereen vindt hem goed, mij lijken de boxjes wat utlra licht, maja wel een mooie prijs :)

- Altec lancing 251
Die heeft een vriend van me, wel mooi geluid :)

- US blaster 5.1 home theathre
Lijkt me wel een mooi setje, maar de een zegt (vast met een duur merk setje) dat het super verrot is, de ander zegt dat het een super setje is met vol geluid :?

- Medion MD4890 bij de kijkshop
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS102463g.gif
Deze heeft een decoder erin zitten :) maar ik heb het nog nooit gehoord, en ik ken niemand die hem ooit heeft gehad. Maar deze kun je dus wel digitaal aansluiten, de rest niet?

Want dat zou ik wel fijn vinden, scheelt toch een hoop, analoog of digitaal, toch? Ik wil dus een mooi setje een Terratec Sky 5.1 met mooi vol geluid :) Heeft iemand nog wat tips, ajb? Want ik weet het echt niet meer.

alvast bedankt :)

edit:
ik zoek even de specs van dat medion setje, ik had het een keer gezien om de duiste site van medion maar ik kan het niet meer vinden :|

[ Voor 7% gewijzigd door jordz. op 10-11-2003 20:07 ]

Arch Linux

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Laat ik nou ook een Aureon 5.1 Sky hebben, zelf heb ik daaraan de Z-640, deze klinkt wel super.

De spullen van US Blaster zou ik links laten liggen, 1st klas bagger. Die Medion ken ik niet zo goed, bij ons filiaal hebben we die set niet. Ik zou voor de Logitech of de Altec lancing gaan.

Of neem van mij het hele zaakje over *kuch* zie marktplaats *kuch* O-)

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Van US Blaster blijf je best af .. pure k*tzooi .. heb er al zo een paar versleten bij mijn pa ..

Altec lansing daarentegen is gewoon kwaliteit .. kan niet mis met een merk dat vroeger ook daadwerkelijk speakers heeft gemaakt en niet een pc merk dat opeens eens denkt van " Laten we eens speakers bouwen ... "

[ Voor 53% gewijzigd door TomSwinnen op 10-11-2003 20:17 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
US blaster valt dus af :)
Ik kan misschien dat setje overkopen, maar dat zie ik nog wel :P
Weet iemand nog wat van dat Medion MD4890 setje? Het was pas in de aanbieding en het stond in het krantje! Lijkt me beter als een decoder op de boxen zitten. Of maakt dat niet zoveel uit als er al een decoder op de geluidskaart zit?

Arch Linux

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 09:41

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb zelf om te lannen een stereo Altec Lansing setje staan voor mijn Aureon Space. Thuis hangt hij via TOS link aan mijn 5.1 receiver met normale speakers (3weg bass reflex) + sub.
Waren goedkope Altec-jes maar ze klinken prima. :)

Persoonlijk zou ik kiezen tussen de Altec of de Logitech speakers.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Terratec zelf heeft een geweldige 5.1 set waar echt fenomenaal geluid uitkomt voor die centen (80 euro of zoiets) Terratec HomeArena 5.1 en ze hebben ook nog een paar zwaardere. pricewatch: Terratec HomeArena (5.1)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1