Ik weet eindelijk welke geluidskaart ik ga kopen: het wordt een Terratec Sky 
Maar nou weet ik echt niet welke boxen ik erbij moet kopen. Ik wil graag rond de 100 euro besteden aan zo'n setje
Ik zit te twijfelen tussen deze:
- Logitech 640
Die heb ik nog nooit gehoord, maar iedereen vindt hem goed, mij lijken de boxjes wat utlra licht, maja wel een mooie prijs
- Altec lancing 251
Die heeft een vriend van me, wel mooi geluid
- US blaster 5.1 home theathre
Lijkt me wel een mooi setje, maar de een zegt (vast met een duur merk setje) dat het super verrot is, de ander zegt dat het een super setje is met vol geluid
- Medion MD4890 bij de kijkshop

Deze heeft een decoder erin zitten
maar ik heb het nog nooit gehoord, en ik ken niemand die hem ooit heeft gehad. Maar deze kun je dus wel digitaal aansluiten, de rest niet?
Want dat zou ik wel fijn vinden, scheelt toch een hoop, analoog of digitaal, toch? Ik wil dus een mooi setje een Terratec Sky 5.1 met mooi vol geluid
Heeft iemand nog wat tips, ajb? Want ik weet het echt niet meer.
alvast bedankt
Maar nou weet ik echt niet welke boxen ik erbij moet kopen. Ik wil graag rond de 100 euro besteden aan zo'n setje
- Logitech 640
Die heb ik nog nooit gehoord, maar iedereen vindt hem goed, mij lijken de boxjes wat utlra licht, maja wel een mooie prijs
- Altec lancing 251
Die heeft een vriend van me, wel mooi geluid
- US blaster 5.1 home theathre
Lijkt me wel een mooi setje, maar de een zegt (vast met een duur merk setje) dat het super verrot is, de ander zegt dat het een super setje is met vol geluid
- Medion MD4890 bij de kijkshop

Deze heeft een decoder erin zitten
Want dat zou ik wel fijn vinden, scheelt toch een hoop, analoog of digitaal, toch? Ik wil dus een mooi setje een Terratec Sky 5.1 met mooi vol geluid
alvast bedankt
edit:
ik zoek even de specs van dat medion setje, ik had het een keer gezien om de duiste site van medion maar ik kan het niet meer vinden
ik zoek even de specs van dat medion setje, ik had het een keer gezien om de duiste site van medion maar ik kan het niet meer vinden
[ Voor 7% gewijzigd door jordz. op 10-11-2003 20:07 ]