Toon posts:

MS works naar MS word

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier nu een werkstuk wat ik morgen moet inleveren op de compu. /me klikt op afdrukken. inkt op :'( dus ik mail het bestand naar mn buurjongen en de hele layout is dus fucked. ik heb hem een .doc gestuurt maar alle woorden staan op andere pagina's & het klopt gewoon van geen kant meer.

hoe moet ik dit fixen
help needed

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43
PC of printer onder je arm meenemen en het probleem is opgelost :X

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
- PDF van maken
- op jouw pc naar een printerbestand printen en dat bij hem uitprinten (wel eerst bij jou zijn merk/type printer installeren)
- inderdaad gewoon even zijn printer lenen (lijkt me makkelijker dan PC verplaatsen)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Postscript printer installeren --> print to file en dan de PS weer openen met ghostview.

Of een PDFwriter installeren en een PDFje bakken om met acrobat reader weer te openen :)

[niet al te serieus nemen]
En meteen Works van je PC gooien, je bent toch een tweaker? :+
[/niet al te serieus nemen]

edit:

Cpt.Morgan is niet liev door sneller te typen :( :*

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 10-11-2003 19:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 17:02
Is er geen mogelijkheid om 'm als Word file op te slaan zodat een 'normale' Word 'm ook kan lezen? Ik denk trouwens dat je het meer moet zoeken bij de verschillen in versies dan bij Works - Word, aangezien Works gewoon een afgeslankte versie is en dus ook bij Word gewoon zou moeten werken :)

The devil is in the details.