• Pad
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik vraag me af of het een probleem is als je iron-on transfer papier met een laserprinter bedrukt.

Kan dat gewoon, of kun je dan direct je printer naar de sloop brengen?
Of is er speciaal papier voor?

Verwijderd

Zou ik niet doen.

Kan zijn dat laser printer het "papier" te warm maakt waardoor het misschien wel in de printer achterblijft en je printer kaduuk is...

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-02 13:41
Lijkt mij geen optie, zelfde als sheets voor bubbeljet in een laser doen :P

• Pad
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 19:31:
Zou ik niet doen.

Kan zijn dat laser printer het "papier" te warm maakt waardoor het misschien wel in de printer achterblijft en je printer kaduuk is...
Ja, dat had ik ook al bedacht, maar ik had zoiets van "toch ff vragen"...

Verwijderd

Ik werk bij xerox, en volgens mij werkt het bij ons hetzelfde als bij andere fabrikanten. Er is gewoon Iron-On transfer papier voor de meeste laser-printers, maar dan moet het wel specifiek geschikt zijn voor DIE machine. Onderling verschillen de fuser-temps e.d. te veel om 1 soort papier voor alle machines te gebruiken. Dan gaat het idd mis. Kijk dus bij een fabrikant van papier of je laser-printer zelf naar dit soort papier.

Succes!

• Pad
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 10:22:
Ik werk bij xerox, en volgens mij werkt het bij ons hetzelfde als bij andere fabrikanten. Er is gewoon Iron-On transfer papier voor de meeste laser-printers, maar dan moet het wel specifiek geschikt zijn voor DIE machine. Onderling verschillen de fuser-temps e.d. te veel om 1 soort papier voor alle machines te gebruiken. Dan gaat het idd mis. Kijk dus bij een fabrikant van papier of je laser-printer zelf naar dit soort papier.

Succes!
Ik moet het ook voor een Xerox laser hebben. We hebben hier een Docucolor 1632. Gaat dat lukken? En welk papier moet ik dan hebben?
Pagina: 1