Verwijderd

Topicstarter
Momenteel ben ik op zoek naar een PDA die beide ondersteunt, diegene die ik tot nu heb gezien zijn allemaal duurder dan 700 euro ex. btw. Ik zoek er een van rond de 400 euro, maar dat blijkt dus niet zo makkelijk te zijn. Na o.a. de site van dell, asus en hp doorgespit te hebben en ook nog eens got, vroeg ik me af of hier niet iemand was die me verder kan helpen????? _/-\o_

De rede dat ik beide wil?? Op school de wireless lan onder weg blauwtand met me mobieltje.

Alvast bedankt

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Voor zover ik weet zijn er (nog) geen PDA's met Bluetooth en WiFi voor 400 euro. Als je nagaat dat een je voor een PDA met Bluetooth al ruim 400 euro kwijt bent, kan je nagaan dat je voor WiFi extra duurder uit bent.

Wellicht kan je ook even navragen op www.pocketpc-club.nl/forum , daar weten ze echt alles over PDA's.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op 10 november 2003 @ 19:12:
Voor zover ik weet zijn er (nog) geen PDA's met Bluetooth en WiFi voor 400 euro. Als je nagaat dat een je voor een PDA met Bluetooth al ruim 400 euro kwijt bent, kan je nagaan dat je voor WiFi extra duurder uit bent.

Wellicht kan je ook even navragen op www.pocketpc-club.nl/forum , daar weten ze echt alles over PDA's.
oke thnx, die site kende ik nog niet

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Koop een acer n10 en koop er los die twee kaartjes bij... oid
Of koop alleen bluetooth en koop een dongle voor je pc. Dan ben voor 400 klaar.

[ Voor 40% gewijzigd door GeJe op 10-11-2003 21:04 ]

Vandaag is het feest en morgen ook.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 16:45
De Ipaq 4150 ksot op dit moment rond de 600 euro inc. btw. Deze heeft WLAN en Bluetooth, hij is wel duurder dan de de grens van 400 euro maar toch, dit is echt de pocketpc die je wilt. Hij is licht, klein, supersnel.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De Sony Clie UX-50 heeft ook beide, maar die is ook boven je budget. Wat ook een mogelijkheid is: een PDA kopen met alleen bluetooth ingebouwd en er een wireless lan uitbreidingskaartje voor kopen. Het beste kun je dan een apparaat kopen met twee uitbreidingssloten, zodat je de andere kunt gebruiken voor een geheugenkaart. Let er dan wel op dat sd uitbreidingssloten niet altijd geschikt zijn voor andere kaarten dan geheugen, het moet dus expliciet een sd-io slot zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Canaria schreef op 10 november 2003 @ 23:07:
De Sony Clie UX-50 heeft ook beide, maar die is ook boven je budget. Wat ook een mogelijkheid is: een PDA kopen met alleen bluetooth ingebouwd en er een wireless lan uitbreidingskaartje voor kopen. Het beste kun je dan een apparaat kopen met twee uitbreidingssloten, zodat je de andere kunt gebruiken voor een geheugenkaart. Let er dan wel op dat sd uitbreidingssloten niet altijd geschikt zijn voor andere kaarten dan geheugen, het moet dus expliciet een sd-io slot zijn.
Inderdaad. Een Sony Clié NX73v (http://www.pdashop.nl/product/2488) heeft BT, maar kan een CF WLan kaarte slikken. Hij heeft een 320x480 beeldscherm (4x zoveel als een PocketPC!), een camera en ingebouwd toetsenbord extra boven de iPaqs. Ook wordt er een afstandsbediening voor MP3 afspeelmogelijkheden bijgeleverd.

De absolute top binnen PalmOS ligt nu bij de Sony Clié UX-50 (http://www.pdashop.nl/product/2506). BT en WLan ingebouwd, mooi groot toetsenbord, 320x480 beeldscherm. Hoe klein hij is? Even klein als een ingeklapte Palm Tungsten T. Zo klein.

Alors.

Pagina: 1