Toon posts:

BAYBUS!? PLEASE HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey mensuh,

kheb un heel niew systeem samengesteld, namelijk:
-intel pentium 4 2,8ghz C Tray
-zalman cnps 7000Cu cpu cooling
-artic silver 5 koelpasta
-asus p4c800-E deluxe
-hercules 3d prophet 9800 pro 128 mb ddr
-2X512 mb ddr corsair pc 3200
-recom stealth black aluminium 6 ingebouwde fans (superflower 80X80 mm)
-2X80 gb maxtor 7200 rpm ata 133

zoals jullie lezen heeft dese comp 6 fans. dus maakt hij HEEL VEEL lawaai! ik ben op zoek naar un baybus die alle 6 de fans traploos kunnen verstellen. en, als het kan, een beetje bij mijn acrylic front/black past. mijn fans maken gebruik van een molex voedingsconnector. zouden jullie wat oplossingen kunnen noemen? FF VOOR DE DUIDELIJKHEID: K WIL NIET ZELF BOUWEN, MAAR KANT EN KLAAR KOPEN. K ZOU DUS GRAAG WILLEN WETEN WELKE BAYBUS GESCHIKT IS DIE NIET TE DUUR IS. PLEASE GEEF WAT TIPS!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:25
Tips: zoeken, nog een keer zoeken, shops mailen, leren van eerdere fouten, andere topic titel...

of niet?

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 00:29
of geen caps lock ofzo :(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:25
OOhja, please help word ook niet geaccepteerd, maar dat stond in de 'handleiding' die je gelezen heb toen je hier jezelf aanmelden...

:)

toevoeging: @ got helpen we iedereen (die moeite doet), ongeacht ras, achterdrond, godsdienst o.i.d. daar hoef je niet extra om te vragen...

[ Voor 37% gewijzigd door Icey op 10-11-2003 18:42 ]

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09-2025

merijnen

Beam Me Up Scotty!

het is wellicht handig als je gewoon rustig blijft, niet meteen zo opgefokt doet en even rustig in de http://www.tweakers.net/pricewatch rondkijkt...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zijn wij een helpdesk? Nee.

Het is de bedoeling dat je zelf even zoekt, je bevindingen post waarom hetgeen je vond niet voldoet en dan pas een vraag stelt of iemand een oplossing voor dat probleem heeft.

Capitals helpen je echt niet om je vraag beantwoordt te krijgen, integendeel.

ARME AOW’er

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
je vorige topic is met de zelfde topic start gesloten, waarom denk je nou dat ie nu wel openblijft ?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 16:54
Dit schiet niet op.. Titel is fout, je caps-lock toets blijft hangen, schrijftaal is ook niet optimaal en eigen inspanning is ook niet echt te vinden..

Oh, en als je vorige topic gesloten werd, is het ook niet de bedoeling dat je meteen weer hetzelfde topic in een ander forum start.

Kijk eens rustig in de search, bezoek wat fabrikanten en casemodding-winkels. Dan kom je er wel uit.

[ Voor 21% gewijzigd door Twynn op 10-11-2003 18:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.