Toon posts:

Visual Basic

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een boek gevonden om visual basic te leren...alleen weet ik niet of dit boek wat is hij staat wel bekent denk ik maar dat weet ik dus niet ckers..

Hebben jullie dit boek en heb je ermee gewerkt om visual basic 6.0 te leren dan onvang ik graag een reactie met jullie ervaring met dat boek..vonden jullie het boek goed of niet bedoel ik dus...

Hebben jullie dit boek niet gebruikt om het te leren maar wel een ander boek dat je goed is bevallen dan hoor ik dat ook graag...

Het boek dat ik vond is van

Academic service

en heet

Basiscursus Visual Basic 6.0

Greetings Emiel

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 18:36:
ik heb een boek gevonden om visual basic te leren...alleen weet ik niet of dit boek wat is hij staat wel bekent denk ik maar dat weet ik dus niet ckers..

Hebben jullie dit boek en heb je ermee gewerkt om visual basic 6.0 te leren dan onvang ik graag een reactie met jullie ervaring met dat boek..vonden jullie het boek goed of niet bedoel ik dus...

Hebben jullie dit boek niet gebruikt om het te leren maar wel een ander boek dat je goed is bevallen dan hoor ik dat ook graag...

Het boek dat ik vond is van

Academic service

en heet

Basiscursus Visual Basic 6.0

Greetings Emiel
Welkom ikemile :)

Ik heb het boek ook, het is slechts een klein deel van wat visual basic allemaal te bieden heeft... Wél is het een erg goed boek om de basis te leren wat programmeren in het algemeen en toegesplitst op visual basic inhoud.

Veel plezier ermee iig....

Deze plek is te koop.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik weet niet je topic wat is hij staat je bedoelt snap doen tsjoooooooooooo :w :P

Lees de FAQ eens.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ikemile,

Ik weet niet zo goed waarom je een vraag over een boek stelt in Software Algemeen, maar ik denk dat het daar niet helemaal thuis hoort.

Mag ik je naar de Programming & Webscripting - FAQ doorverwijzen? Hierin staan een boel boekentips voor mensen die graag wat dieper in de wondere wereld der programmeertalen willen duiken.

Lees voortaan voordat je een topic post even je zinnen door - de taalconstructies zijn af en toe een klein beetje gammel

Dit topic is gesloten.