Ik heb al langere tijd problemen met video. Iets minder snel als eerst. procent of 20. En in bepaalde games veel minder als je verwacht van een 9800 pro. De rest van mijn bak P4 2,2 northwood 400 fsb. Tijdje overgeklokt gehad en op 1.7 volt gedraait. Dacht dat ie beetje leet aan Northwood Sudden Death Syndrom of iets in die volgorde. Maar hij is nog steeds stabiel onder belasting.
Ook, ik omschrijv precies problemen. Mindere snelheid. Sommige plaatsen veel minder snelheid. Dacht dat mijn iets tragere proc er in verhouding mee van doen had. Ik had crashes op de raarste plaatsen. Kan een hele dag 3dmark draaien stabiel. En bij opstarten van mohaa. Nu ook Jedi acedemy. En meer. Volgensmij vooral OpenGL. Als ik iets openieuw instaleer doet ie het weer +- 2x opstarten. Als het spel/ aplicatie maar opgestart is dan komt het wel goed. Memtest 0 errors. Benchen geen probleem. Burn in geen probleem. Wel vage crashes.
Die crashes. Windows geeft dan error en dan is het reboot.
Na dingen geprobeert als andere bios chip met nieuwere bios. CMOS gecleared. Alles getest dus. Voltages goed. Ik weet het niet meer.
Nu wouw ik eens omega drivers erop gooien. Bij verwijderen van oude drivers hiervoor. 3.7 stond er Radeon 9800 pro. En wat gek was. ook radeon 9800 pro secondary pci.
WTF, ik heb echt maar 1 9800 pro
. Dus ik dat verwijderen. Start ie op secondary 9800 detected en instaleerd ie het mooi. Nu krijg ik in software bij aanklikken van ati display driver een rundll32.exe fout. kan nix meer verwijderen dus
. Apparaat beheer staat gewoon
Beeldschermadapter
- radeon 9800 pro
- radeon 9800 pro - secondary
Pff. Dat zal de fout dan wel zijn. Maar hoe verhelp ik dat dan?
Ook, ik omschrijv precies problemen. Mindere snelheid. Sommige plaatsen veel minder snelheid. Dacht dat mijn iets tragere proc er in verhouding mee van doen had. Ik had crashes op de raarste plaatsen. Kan een hele dag 3dmark draaien stabiel. En bij opstarten van mohaa. Nu ook Jedi acedemy. En meer. Volgensmij vooral OpenGL. Als ik iets openieuw instaleer doet ie het weer +- 2x opstarten. Als het spel/ aplicatie maar opgestart is dan komt het wel goed. Memtest 0 errors. Benchen geen probleem. Burn in geen probleem. Wel vage crashes.
Die crashes. Windows geeft dan error en dan is het reboot.
Na dingen geprobeert als andere bios chip met nieuwere bios. CMOS gecleared. Alles getest dus. Voltages goed. Ik weet het niet meer.
Nu wouw ik eens omega drivers erop gooien. Bij verwijderen van oude drivers hiervoor. 3.7 stond er Radeon 9800 pro. En wat gek was. ook radeon 9800 pro secondary pci.
WTF, ik heb echt maar 1 9800 pro
Beeldschermadapter
- radeon 9800 pro
- radeon 9800 pro - secondary
Pff. Dat zal de fout dan wel zijn. Maar hoe verhelp ik dat dan?