Toon posts:

Powerpoint presentatie probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een powerpoint presentatie gemaakt. Nu heb ik tussen 2 voorstellingen in een discussie ruimte gecreeerd waar men een kwartier lang een discussie mag gaan voeren. Kan ik in Powerpoint een klok/ stopwatch maken die voor mij de tijd bijhoudt?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Meest simpele oplossing: zet er een vijftientiental slides tussen, elk met een 1 minuut hogere aanduiding en een groot STOP bord als het klaar is.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 10-11-2003 18:20 . Reden: 10*1 minuut = een kwartier? not! :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 10 november 2003 @ 18:19:
Meest simpele oplossing: zet er een vijftientiental slides tussen, elk met een 1 minuut hogere aanduiding en een groot STOP bord als het klaar is.
en 1 slide met een 15 minuut hogere aanduiding kan niet?

Verwijderd

Moosehead heeft alleen de Engelse Powerpoint (versie 2000) dus de menu namen zullen iets anders zijn, maar toch....

Onder Slide Show, Slide Transition kun je aangeven of de slide op een muis click of automatisch verder moet gaan.
Bij automatisch kun je hier een tijd in minuten en seconden ingeven. Doe dit alleen voor de start slide aan het begin van je 15 minuten. Zet op de volgende slide een Stop bord en dit zal zichtbaar worden na 15 minuten.

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 20:32

VisionMaster

Security!

Je kan ook je stop-bord laten faden voor 15 minuten :P
Alleen voor de duidelijkheid, de laatste 70% van de opacity wel even direct op 100% zetten, dan is de duidelijkheid tenminste aanwezig dat het tijd is ;)

I've visited the Mothership @ Cupertino