Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Sms over de vaste lijn (uitschakelen)

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb gister meegemaakt dat het dus mogelijk is om smsjes naar een vaste telefoon aansluiting te sturen. Als je deze smsjes ontvangt en je hebt geen telefoon die het ontvangen ondersteund, dan bel een kpn computer je waarna je het smsje voorgelezen krijgt.

Zoals al gezegd, ik ondervond dit gister. Helaas gebeurde dit op een beetje nare manier :( waar ik verder niet over ga uitwijden...

Nou komt de vraag: Is er een mogelijkheid om sms naar mijn vaste telefoonaansluiting te blokkeren/op te heffen/te voorkomen? Voor alle nummers of voor bepaalde nummers?

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 20:14

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Ik ga ervan uit dat dat mogelijk is. Het is immers niet iets waar je verplicht gebruik van moet maken als je dat niet wilt.

Het lijkt me verstandig om contact op te nemen met de klantenservice van de KPN. Of loop even een primafoon binnen. Die mensen kunnen je vast en zeker verder helpen.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

Tidaku schreef op 10 november 2003 @ 18:03:
Zoals al gezegd, ik ondervond dit gister. Helaas gebeurde dit op een beetje nare manier :( waar ik verder niet over ga uitwijden...
ja, dan moet je er dus niet zelf over beginnen :)
maar een telefoontje naar de helpdesk lijkt inderdaad het beste, had je zelf ook wel kunnen bedenken.

• Tidaku
  • Niet online
damster schreef op 10 november 2003 @ 18:32:
[...]

ja, dan moet je er dus niet zelf over beginnen :)
maar een telefoontje naar de helpdesk lijkt inderdaad het beste, had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Hmm, was een heeeeeellll lang weekend, het denken gaat niet al te best vandaag...

ik gaat het we ffies proberen!

• Tidaku
  • Niet online
Volgens de klantenservice is het niet mogelijk om de service af te sluiten, te blokker, o.i.d.

Zit je lekker mee dan!!

Verwijderd

Euhmm, als er zo structureel overlast bezorg wordt dan is er gewoon wat aan te doen.

Verder zijn de kosten voor de verstuurder. Ik zie niet in wat dan het probleem zou kunnen zijn.

Overigens vind ik het wel opmerkelijk dat de service niet uit te schakelen is.

• Tidaku
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 19:22:
Euhmm, als er zo structureel overlast bezorg wordt dan is er gewoon wat aan te doen.

Verder zijn de kosten voor de verstuurder. Ik zie niet in wat dan het probleem zou kunnen zijn.

Overigens vind ik het wel opmerkelijk dat de service niet uit te schakelen is.
Ik vind het inderdaad ook een beetje vaag... meestal is een sms persoonlijk gericht. en meestal is een huistelefoon niet persoonlijk. Gewoon vreemd dat het niet afgelsoten kan worden.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hmz, je zou er bijna de Opta bij willen betrekken. Ik zit ook niet op een dienst te wachten waar ik niet om heb gevraagd. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1