in dit nieuwitem staan weer eens een hoop reakties erg hoog.
deze staat op +4 maar weet duidelijk niet waar hij het over heeft.
deze staat op 3 en deze zelfs op +4. Vind je het erg als ik ze niet bijster inzichtvol vind? En dan die ouwe cliches. En dan nog verkeerd ook! De reacties op hem wijzen ook in die richting, staan echter maar laag.
en wat is hier troll aan?
Maargoed, 't wordt vast weer een fijne draad. Succes met schaven!
deze staat op +4 maar weet duidelijk niet waar hij het over heeft.
deze staat op +3Slaat nergens op. Mensen installeren de meest wormen zelf. Ondanks ladingen waarschuwingen in Outlook en Word. Dit kán je MS gewoon niet kwalijk nemen... het is op deze manier altijd wel mogelijk om op wat voor OS dan ook een virus te krijgen.
deze staat op 3 en deze zelfs op +4. Vind je het erg als ik ze niet bijster inzichtvol vind? En dan die ouwe cliches. En dan nog verkeerd ook! De reacties op hem wijzen ook in die richting, staan echter maar laag.
sorry hoor, maar hebben we ook een moderatie 'naief'?Sorry hoor, maar dan vind ik nog steeds dat je niet het recht hebt om een virus te schrijven.
Stuur dan een mailtje naar microsoft om te zeggen "Ik heb daar en daar een bug gevonden en dat is zo en zo te misbruiken",
en wat is hier troll aan?
En kom nou niet weer met dat M$ aan, want hij begint netjes met Microsoft.De beloningsactie van Microsoft is er volgens mij meer opgericht om de aandacht te verlegen. De virusmakers moeten volgens M$ worden aangepakt dan hoeven wij niet zoveel patches uit te brengen. Wat de indruk naar buiten toe wordt van die Windows is wel erg veilig er zijn de laatste maanden geen patches geweest. Marketing stunt dus.
Maargoed, 't wordt vast weer een fijne draad. Succes met schaven!