Toon posts:

Ouwe koeien.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Slotje graag,

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/54332/3

Topic wordt hoog gehoudne door mensen die 't leuk vinden dingen als ^^ en andere troep ik ben 't zat m'n tijd hiermee te verdoen.

--Ray

Verwijderd

Dit is inderdaad een triest verhaal.. :(

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 21:01 schreef Yarvieh het volgende:
ik ben 't zat m'n tijd hiermee te verdoen.
Ja en de mensen die dit topic omhoog houden zijn het zat om die eeuwige stroom aan niet-manual-lezende-of-search-functie-gebruikende-of-search-engine-gebruikende-newbie vragen te beantwoorden.

Verwijderd

tja, ik zie het probleem ook niet helemaal :?
staan toch handige links in voor newbies.. en niemand word het recht ontnomen om vragen te stellen. dus al een newbie er om de 1 of andere reden er alsnog niet uitkomt zal niemand hem dat kwalijk nemen..

dus leg es ff uit waarom je er zo'n moeite mee hebt dat je het hier in LA gaat posten.

Verwijderd

Topicstarter
Neehoor de mensen die 't topic hooghouden zijn de zelfde clueless-niet-zoekende-niet-faq-lezende-zeurdende-newbies (whoppa 1 kam allemaal er over rap klaar) die denken een nieuw speeltje gevonden te hebben en omdat iedereen het doen, doen ze maar al te graag mee, van de laatste 15 replys even gekeken, er zitten inderdaad een aantal ouwe rotten tussen maar

FlamerX 250 posts
DragoslaV 78 posts
chem 165 posts
kroeske 152 posts
Dragon MX 36 posts
enter.nu 27 posts (2x achter elkaar gepost zelfs in dat draadje)

komop 't is genoeg geweest sluiten die handel, met 'n flinke waarschuwing er onder dat 't niet het fokkin of is daar!

--Ray

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 21:34 schreef dicaprio het volgende:
tja, ik zie het probleem ook niet helemaal :?
Volgens mij lees jij nu het nu verkeerd... of ik :?

Als niemand antwoord op een vraag weet, ga dan niet dan niet de boel steeds omhoog halen met ^^ en dan nog wel zo vaak achter elkaar. Dat is :'(

Verwijderd

maar als je dat topic weg gaat halen dan blijf je bezig met dezelfde vragen beantwoorden. en volgens mij heeft het wel een klein beetje geholpen dat die topic er nog steeds staat want er staan steeds minder newbie vragen.

niet dat IK het erg vind hoor als er vaak dezelfde vraag staat.. ik reageer er dan gewoon niet op. maar ik heb er ook geen last van als dat topic daar nog staat.

Verwijderd

Topicstarter
Je mist inderdaad ff wat, ik wil niet dat het topic weggehaalt wordt maar alleen 'n slotje zodat onze vredelievende newbies ophouden met ^^ posten in dat topic (bekijk de laatste 15 berichten es in dat topic) waardoor ie weer boven aan de lijst komt, waarna ik 'm weer open klik (omdat het in het begin inderdaad best een zinnig topic was en ik dus naief dat ik ben denk heej nieuw voer in die post!) en er dan achter kom dat er een of andere clueless newbie ^^ gepost heeft omdat ie 't de rest ook zag doen da vinnik 'n beetje zonde van m'n tijd..

--Ray

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37

Jaymz

Keep on moving !

Ach, je weet nu dat er weinig constructiefs in die draad terecht zal komen.

Als als je hiermee inkopvragen van newbies kan vermijden, moet je niet al te moeilijk doen (denk ik dan, met m'n simpele hoofd)

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 12:14

p@dd0

psychonaut

Ik heb al een oplossing in die draad gepost. Kijk en bedank mij *D *D *D *D *D

Amantes amentes
--
Be inspired!

Verwijderd

Yarvieh: Topic wordt hoog gehoudne door mensen die 't leuk vinden dingen als ^^ en andere troep ik ben 't zat m'n tijd hiermee te verdoen.

Helemaal mee eens.

• Hans
  • Niet online
Yarvieh: Jesus man heb je niks beters om je druk over te maken. Get a life.

Verwijderd

Als er al 1 topic is waar het ^^ posten een reden heeft is het die.
Waar maak je je in godsnaam druk om, 1 zo'n topic kan 10.000 andere precies gelijke topics vermijden.

Soms krijg ik het idee dat mensen op alles gaan zeiken in dit forum, om maar te kunnen zeiken.

En geef nou toe, 'er staat een topic met ^^'s erin, mag die dicht' klinkt wel errug minnetjes hoor.

Ngmaals, er is een REDEN om dat topic hoog te houden, bij gebrek aan inzet van mensen die de beste webpagina van de wereld willen maken.

Verwijderd

Op donderdag 12 oktober 2000 10:43 schreef 4POX het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/find

Is dit dan ook een goeie ¿?
idd, mijn idee

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 07 december 2000 00:53 schreef The Daan het volgende:
Als er al 1 topic is waar het ^^ posten een reden heeft is het die.
Waar maak je je in godsnaam druk om, 1 zo'n topic kan 10.000 andere precies gelijke topics vermijden.

Soms krijg ik het idee dat mensen op alles gaan zeiken in dit forum, om maar te kunnen zeiken.

En geef nou toe, 'er staat een topic met ^^'s erin, mag die dicht' klinkt wel errug minnetjes hoor.

Ngmaals, er is een REDEN om dat topic hoog te houden, bij gebrek aan inzet van mensen die de beste webpagina van de wereld willen maken.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Met die thread help je anderen die anders de vraag weer opnieuw posten, binnenkort is dat probleem misschien opgelost trouwens.
Pagina: 1