Ik heb hier al wat meer over gelezen dat je een DVD-ROM voor de computer kunt inbouwen in een stand-alone DVD-Speler. ik heb de Revoy 2200 en die kan bij mij geen DVD+RW lezen. heb hem even open gemaakt, nieuwste firmware voor de speler maar werkt dus nogsteeds niet. De speler is dus gewoon een IDE speler(DVS DSL 710a - LK15). Ik zou er dus zo een andere op kunnen aansluiten, maar de vraag is dan natuurlijk of hij ook werkt. Ik hoorde van iemand anders dat je dat de firmware van de DVD-speler(die DVS DSL...?) moest gaan veranderen (hex editor?) en dat op de nieuwe DVD-ROM speler moest gaan zetten zodat mijn DVD-speler zelf er mee kan omgaan? heeft iemand hier verder verstand van hoe dat in zijn werk gaat?
Ik zit met herzelfde probleem, heb zelf een DVD-R gefikt maar de Revoy 2200 pakt hem niet 
Bad Disc is de melding.
Al iemand die een oplossing heeft gevonden ?
Bad Disc is de melding.
Al iemand die een oplossing heeft gevonden ?
Waarschijnlijk checkt de Revoy de firmware op de naam.
Je moet dus eerst weten wat de naam (of ID, wat het precies is weet ik niet) van de speler is. Deze kan je met een HEX-editor invoegen in het firmware bestand dat je in de nieuwe speler wil flashen. Als je die naam dan overgenomen hebt, dan flash je de door jou aangepaste firmware in je nieuwe speler.
En dan hoop je dat je Revoy de nieuwe speler wel accepteert.
De firmware die je in je nieuwe speler moet/wil flashen kan je vaak downloaden bij de fabrikant, mits je geen onbekend merk DVD-rom speler hebt gekocht. Dit kan je het beste even checken voordat je ereen koopt.
Mogelijk is er via Google of wat fora op het internet wat meer te vinden. Je zal waarschijnlijk niet de enigste zijn.
Is er geen firmwareupdate voor de Revoy zelf waardoor hij wel met -R schijfjes om kan gaan?
Je moet dus eerst weten wat de naam (of ID, wat het precies is weet ik niet) van de speler is. Deze kan je met een HEX-editor invoegen in het firmware bestand dat je in de nieuwe speler wil flashen. Als je die naam dan overgenomen hebt, dan flash je de door jou aangepaste firmware in je nieuwe speler.
En dan hoop je dat je Revoy de nieuwe speler wel accepteert.
De firmware die je in je nieuwe speler moet/wil flashen kan je vaak downloaden bij de fabrikant, mits je geen onbekend merk DVD-rom speler hebt gekocht. Dit kan je het beste even checken voordat je ereen koopt.
Mogelijk is er via Google of wat fora op het internet wat meer te vinden. Je zal waarschijnlijk niet de enigste zijn.
Is er geen firmwareupdate voor de Revoy zelf waardoor hij wel met -R schijfjes om kan gaan?
[ Voor 16% gewijzigd door -=bas=- op 01-12-2003 17:21 ]
Senile! Senile Oekaki
IK heb gezocht via google en bij de fabrikant maar er is niets te vinden over een firmware upgrade voor de revoy 2200. De nieuwere edities Revoy DVD-spelers is wel van alles over te vinden. Beetje jammer dat de fabrikant niets meer op het web heeft staan betreft de Revooy 2200.
Ok kleine update voor de mensen die ook een revoy 2200 hebben.
Ik heb opnieuw een DVD gefikt, DVD-R en ander merk DVD (Datawrite).
Deze keer pakt mijn revoy 2200 hem wel
Ik heb opnieuw een DVD gefikt, DVD-R en ander merk DVD (Datawrite).
Deze keer pakt mijn revoy 2200 hem wel