BUG? Internet Explorer Laad img niet

Pagina: 1
Acties:

• Paradoxia
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Goedemiddag mensen,

(ik heb de search gebruikt, geen effect gehad.)

Ik heb een klein probleem met Internet Explorer.
Ik gebruik normaal gesproken Firebird, waarop dit probleem niet te zien is.
Het probleem is namelijk: Internet explorer laad geen Plaatjes meer. Dit probleem heb ik te horen gekeregen van meerder gebruikers van mijn site, die allemaal het zelfde probleem hebben.

Het probleem komt alleen voor in IE voor windows, Mac heeft er geen last van. Ik heb de headers van alle JPGs en GIFs bekeken, maar daar staat ook niets vreemds in.
En nee, de gebruikers gebruiken browsen niet naar nu.nl :)
Ook internet explorer zelf raakt beschadigd na een kort bezoekje aan de gallerijen zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.theartnexus.com/news.jpg

Ik heb een virusscanner (wel geupdate) over al mijn bestanmden laten ratelen, maar dit heeft ook geen resultaat opgeleverd. Ik heb security patches van MS gedownload, ook geen resultaat. Ik heb al mijn tijdelijke internet bestanden verwijderd, ook geen resultaat.
Als je het wilt uitproberen ga dan naar http://www.theartnexus.com met je IE in windows, en op een gegeven moment werkt het gevalletje niet zo best meer.

Heeft iemand al eerder dit probleem gehad? En hoe heb je het opgelost? :?

Gaane antwoord,
/Eddy

Nederlander in het enge Florida

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 17:02
Het enige wat me opvalt aan het plaatje is dat er één / teveel staat na http:, als je één van de drie weghaalt doet ie het wel gewoon hier :) Dat was gewoon een foutje van jou, niet wat je bedoelt...

[ Voor 19% gewijzigd door Hahn op 10-11-2003 17:33 ]

The devil is in the details.

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-09 11:41

Res-q

Redder in nood?

Extra -> internet opties, tabblad geavanceerd. Onder het kopje 'multimedia' het item 'afbeeldingen weergeven' aangevinkt?

en zo is het voorspeld!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

Ik denk dat je moet nagaan welke afbeelding precies het probleem oplevert, of eventueel alles files opnieuw genereren.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 12:50
Het kan ook je firewall zijn. Hoe gek het ook klinkt.
Op bepaalde sites heb ik namelijk ook dat geen der plaatjes wordt getoond. Zet ik dan Norton uit en refresh...voila... plaatjes....

Ik weet natuurlijk niet of dit jouw probleem is, maar je kan er natuurlijk even naar kijken.

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

• Paradoxia
Internet explorer al helemaal kaalgeplukt alle instellingen na gegeaan. (heb het probleem sinds zaterdag namelijk)

Heb alle plaatjes bekeken die in verband staan met de gallerij en met de frontpage. :O word je erg vermoeid van.

• Paradoxia
Spidey73 schreef op 10 november 2003 @ 17:40:
Het kan ook je firewall zijn. Hoe gek het ook klinkt.
Op bepaalde sites heb ik namelijk ook dat geen der plaatjes wordt getoond. Zet ik dan Norton uit en refresh...voila... plaatjes....

Ik weet natuurlijk niet of dit jouw probleem is, maar je kan er natuurlijk even naar kijken.
Nou dat is ook grappig. :( meerdere gebruikers hebben dit. Weinig gebruikers hebben een firewall. Heb de firewall uittgezet, help niets.

• Paradoxia
Probleem gevonden :)

Het was wel een plaatje. Stom stom. Maar ja, ga eens een stuk of 100 plaatjes doorzoekn 8)7

Pagina: 1